تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737710
شناسه : 3737710
تاریخ :
۱۳ یادمان در شمال غرب کشور تجهیز می شود اقتصاد ایران: ارومیه-معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور از تجهیز ۱۳ یادمان در شمال غرب کشور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، یار احمدی در این زمینه اظهار کرد: ۳ استان میزبان راهیان نور به فضای زائرین، خادمین و راویان در قالب طرح تجهیز یادمان‌ها تجهیز شدند.

وی از تجهیز ۱۳ یادمان خبر داد و تصریح کرد: این تجهیز در حوزه زیر ساخت، فرهنگی، یادواره ناب دفاع مقدس که ادوات بجا مانده از دفاع مقدس برای گویا سازی در این اماکن شهدا قرار داده شدند.

یاراحمدی از مشارکت خیران دوستدار شهدا، سازمان‌های مردم نهاد و دوستداران تداوم ارتباط با شهدا در تهیه برخی اقلام خبر داد و گفت: ستاد مرکزی راهیان نور کشور به عنوان سیاست گذار و حامی هدایتگران این اتفاق مهم به تعبیر حضرت آقا برای این سنت حسنه رویکرد را به سمت سویی می‌برند که خود یادمان‌ها به جایی برسند که همان در نقطه تلاقی ایمان و اعتقاد مردم با شهدا رقم بخورد.

آذربایجان‌غربی جزو استان‌های مقصد برای کاروان‌های راهیان نور شمال‌غرب کشور است و وجود مناطق عملیاتی مختلف دوران دفاع مقدس در این استان باعث شده است تا سالانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از استان‌های دیگر از مناطق عملیاتی آن بازدید کنند.

یادمان‌های شهدای شیمیایی، شهدای دار ساوین، بلفت سردشت، شهید بروجردی نقده، شهید ناصر کاظمی و شهدای تمرچین پیرانشهر از یادمان‌های مهم آذربایجان غربی است.