تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737699
شناسه : 3737699
تاریخ :
نفرات برتر چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن آذربایجان غربی معرفی شد اقتصاد ایران: ارومیه- نفرات برتر بخش خواهران چهل و هفتمین مسابقات قرآنی آذربایجان غربی معرفی شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در این زمینه گفت: بر اساس رأی هیأت داوران در رشته تحقیق مقام اول را زهرا عدالتی از شهرستان سلماس و رتبه دوم را ناهید شادبخش از شهرستان ارومیه کسب کردند.

حافظ ابراهیمی افزود: همچنین در رشته ترتیل مهسا صمدی از شهرستان میاندوآب مقام اول، فاطمه نجفی از شهرستان ماکو مقام دوم و مهدیه جهاندیده از شهرستان ارومیه رتبه سوم را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: در رشته حفظ کل سمیرا سبزی فروش از شهرستان خوی مقام اول، رقیه علی اصغری از شهرستان ارومیه مقام دوم و لیلا اجلالی از شهرستان ارومیه مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

وی اظهار کرد: در حفظ ۲۰ جز زهرا حسنی از شهرستان ارومیه مقام اول و رعنا محمدی از شهرستان ارومیه مقام دوم را کسب کردند.

ابراهیمی افزود: در حفظ ۱۰ جز سهیلا برادری از شهرستان تکاب مقام اول، فاطمه بونده از شهرستان ارومیه مقام دوم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: در حفظ پنج جز کبری فرج زاده از شهرستان ارومیه مقام اول، حاجیه بنده لویی از شهرستان خوی رتبه دوم و فریبا علیزاده از شهرستان ارومیه مقام سوم را کسب کردند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی یادآور شد: همچنین در دعا خوانی زینب زرپرور از شهرستان خوی مقام اول و نسرین اکبری از شهرستان سلماس مقام دوم را کسب کردند.