تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3737667
شناسه : 3737667
تاریخ :
شرکت‌های هوایی منتظر دریافت مجوز برای فروش بلیت‌ اربعین اقتصاد ایران: دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: تا به امروز دو شرکت هوایی فروش بلیت‌های اربعین خود را آغاز کرده و طی روزهای آتی باقی شرکت‌های هوایی به محض دریافت مجوز، فرآیند فروش را آغاز خواهند کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دلیل عدم آغاز پیش فروش بلیت پروازهای اربعین توسط شرکت‌های هواپیمایی چیست، گفت: از روز گذشته (شنبه، ۱۳ مردادماه) دو شرکت ایران‌ایر و ایران‌ایر تور فروش بلیت‌های خود را آغاز کردند و باقی شرکت‌ها نیز در فرآیند اخذ مجوز برای فروش بلیت پروازهای اربعینی هستند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در ادامه تاکید کرد: ۴۰۰ هزار صندلی به صورت رفت و برگشت برای برقراری پروازهای اربعین در نظر گرفته شده که بناست توسط ۱۸ شرکت هواپیمایی انجام شود، البته شرکت‌های هوایی طی همین هفته به مرور زمان به محض دریافت مجوز فرآیند فروش بلیت را آغاز می‌کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: بلیت پروازهای اربعین به صورت یکپارچه به فروش نخواهد رسید، بلکه به تدریج در درگاه‌های فروش در اختیار زائرین قرار می‌گیرد.