تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737634
شناسه : 3737634
تاریخ :
۲۵ درصد انبار اموال تملیکی بوشهر تخلیه شد اقتصاد ایران: بوشهر- معاون دادستان بوشهر گفت: با ورود و صدور دستور دادستانی، کالاهای یک شناور توقیفی در انبار اموال تملیکی پس از ۱.۵ سال از انبار اموال تملیکی خارج شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به‌گزارش خبرنگار مهر، حمید تماری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کالاهای یک شناور توقیفی در جنوب استان بوشهر که از اسفند ۱۴۰۱ در انبار مرکزی اموال تملیکی بوشهر نگهداری می‌شد و فضای زیادی از انبار را اشغال کرده بود با دستور قاطع دادستان و پیگیری‌های مجموعه دادستانی و قضائی از انبار خارج شد.

وی افزود: شناور مذکور حدود ۱.۵ سال پیش توقیف شده و کالاهای آن با حجم زیادی در انبار مرکزی اداره کل اموال تملیکی استان نگهداری می‌شد که پس از صدور حکم قضائی مبنی بر مرجوع شدن کالاها به خارج از کشور، طبق قانون می‌بایست با انجام مراحل قانونی و با نظارت دستگاه قضا و فرماندهی دریابانی از کشور خارج می‌شد.

معاون دادستان بوشهر ادامه داد: با پیگیری‌ها و مکاتبات مداوم اداره کل اموال تملیکی استان بوشهر و دیگر مسئولان مرتبط و درخواست از مراجع قضائی، مجموعه دادستانی استان بوشهر ضمن ورود به موضوع پرونده و صدور دستورهای لازم و قاطع، فضای عظیمی از انبار مرکزی این اداره کل تخلیه و پس از حدود یکسال و نیم پرونده شناور تعیین تکلیف شد.

وی اظهار کرد: کالاهای شناور توقیفی شامل انواع لوازم خانگی بود که فضای زیادی از انبارهای انبار تملیکی بوشهر را اشغال کرده بود که با خروج آنها فضا برای نگهداری اصولی تا تعیین تکلیف کالاهای در اختیار این اداره کل ایجاد شد.

تماری در بازدید از انبار مرکزی اموال تملیکی استان بوشهر ضمن تاکید بر تسریع تعیین تکلیف کالاها در انبارها از جمله فروش، استرداد، اعاده و مرجوعی، از همکاری و حمایت مجموعه دادستانی با اموال تملیکی و همه دستگاه‌های مربوط خبر داد و دستور قاطع مبنی بر جلوگیری از تضییع بیت‌المال موجود در انبارهای استان را صادر کرد.