تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3737616
شناسه : 3737616
تاریخ :
موتا: به کیه‌زا گفته‌ایم که دنبال تیمی جدید باشد اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال یوونتوس بر قطعی بودن فروش بال ایتالیایی این تیم در پنجره نقل‌وانتقالات تابستان امسال تأکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو موتا سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از تساوی 2 - 2 تیمش در بازی دوستانه شب گذشته (شنبه) برابر برست در شهر پسکارای ایتالیا، تأیید کرد که تصمیم باشگاه برای فروش سه بازیکن بانوی پیر شامل؛ فدریکو کیه‌زا، تیاگو دیالو و هانس نیکولوسی در تابستان امسال قطعی بوده و این موضوع به خود بازیکنان و مدیران برنامه‌های آنها نیز ابلاغ شده است.

یووه در حالی به مصاف حریف فرانسوی‌اش رفت که کیه‌زا، دیالو و نیکولوسی از فهرست بازیکن تیم کنار گذاشته شده بودند.

موتا پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: کیه‌زا به دلیل مسائل مربوط به انتقالش از فهرست بازیکنان تیم کنار گذاشته شده است. در واقع به جز فابیو میرتی که مصدوم است، سایر بازیکنانی که کنار گذاشته شده‌اند، درگیر مسائل مربوط به نقل‌وانتقال‌شان هستند. ما پیام‌‌مان را خیلی روشن به آنها اعلام کرده‌ایم. آنها بازیکنانی بااستعداد هستند، اما باید تیم‌های دیگری پیدا کنند تا بتوانند فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست آورند. در مورد کیه‌زا و سایر بازیکنان، باشگاه تصمیمش را گرفته است.

 

در شرایطی که به نظر می‌رسد، دیالو و نیکولوسی برای کسب تجربه به تیم‌های دیگر قرض داده خواهند شد، موضع یوونتوس درباره کیه‌زا متفاوت است و برنامه باشگاه فروش قطعی او در فاصله یک سال مانده به پایان قراردادش است، چرا که در غیر این‌صورت او را در پایان فصل آینده به‌عنوان بازیکن آزاد از دست خواهد داد. همین موضوع نیز سبب شده است که بانوی پیر رقم درخواستی‌اش برای فروش بازیکن را به 20 میلیون یورو کاهش دهد. با این حال هنوز هیچ باشگاهی برای پرداخت این رقم تمایل نشان نداده است. از تیم‌های لیورپول، ناپولی، منچستریونایتد، چلسی و نیوکاسل به‌عنوان مشتریان کیه‌زا نام برده می‌شود.

انتهای پیام/