تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3737615
شناسه : 3737615
تاریخ :
مددی: برای بازی‌های پارالمپیک هم داور و هم داور خط داریم اقتصاد ایران: نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: ما برای بازی‌های پارالمپیک هم داور و هم داور خط داریم و من هم به عنوان سرداور مسابقات غرب آسیا دعوت شدم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

فریبا مددی با بیان این مطلب به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خانم هرمین آرمین مهر داور جهانی بدمینتون است و با توجه به اینکه فدراسیون جهانی عدالت جنسیتی را در اولویت قرار داده سعی کرده نسبت به سال های گذشته داوران خانم بیشتری در المپیک باشند.

وی افزود: فدراسیون جهانی از هر قاره‌ای داوران را تقسیم کرد و از داوران خانم هم دعوت کردند که خانم آرمین مهر هم به بازی های المپیک که بالاترین سطح مسابقات است دعوت شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون خاطرنشان کرد: ما برای بازی‌های پارالمپیک هم داور و هم داور خط داریم و من هم به عنوان سرداور مسابقات غرب آسیا دعوت شدم.

وی همچنین درخصوص ملی‌پوش بدمینتون کشورمان اظهار کرد: ثریا آقایی به همراه 30 ورزشکار از کشورهای مختلف برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته بین المللی المپیک کاندیدا شده‌اند که 4 نفر انتخاب می‌شوند و 14 هزار ورزشکاری که در بازی های المپیک شرکت کرده اند و باید به آنها رای بدهند.

انتهای پیام/