تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3737602
شناسه : 3737602
تاریخ :
آزمون در کنار سوارز و کیتا ۳ تغییر اساسی شباب الاهلی برابر سپاهان اقتصاد ایران: تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در حالی رو در روی سپاهان ایران قرار می گیرد که ترکیب این تیم نسبت به قبل ۳ تغییر اساسی داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات در اولین بازی از مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا باید روز سه شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی هم قرار گیرند تا برنده این بازی در دومین بازی پلی‌آف لیگ نخبگان، رو در روی الغرافه قطر قرار گیرد.

رسانه البیان امارات در رابطه با روند آماده سازی تیم شباب الاهلی نوشت: تیم شباب الاهلی تحت هدایت «پائولو سوزا» مربی پرتغالی، تمرینات اصلی خود را به منظور آماده‌سازی برای رویارویی با تیم سپاهان ایران در ورزشگاه نقش جهان اصفهان انجام می‌دهد. این مسابقه پس‌فردا در مرحله مقدماتی اول پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

شباب الاهلی به دنبال شروعی ایده‌آل در مسیر آسیایی خود و بازگشت از ایران با یک پیروزی ارزشمند است. برنده این مسابقه به مرحله دوم پلی‌آف صعود خواهد کرد و در ورزشگاه البیت دوحه به مصاف الغرافه قطر خواهد رفت. برنده این دیدار به مرحله گروهی مسابقات راه پیدا می‌کند. تیم شباب الاهلی تلاش دارد تا رکورد بدون شکست خود مقابل سپاهان را حفظ کند؛ در دو دیدار قبلی خود که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۴ برگزار شد، یک بار پیروز شده و یک بار به تساوی رسیده است.

آماده‌سازی

تیم شباب الاهلی با برگزاری یک اردوی خارجی در اتریش، آماده‌سازی خود را به پایان رسانده است. در این اردو، آن‌ها ۳ بازی دوستانه انجام دادند که در اولین بازی با نتیجه ۹ بر یک مقابل تیم «اس‌کی جابینگ» اتریش پیروز شدند، اما در بازی دوستانه دوم با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب قهرمان لیگ جمهوری آذربایجان، تیم «کاراباگ» شدند. اردو با یک پیروزی قاطع ۹ بر صفر مقابل تیم جوانان اودینزه ایتالیا به پایان رسید و سپس تیم به دبی بازگشت تا تمرینات داخلی خود را پیش از سفر به ایران برای اولین بازی رسمی این فصل در مسابقات آسیایی ادامه دهد.

تغییرات

شباب الاهلی با تغییرات جدیدی به چالش آسیایی وارد می‌شود. «پائولو سوزا» مربی پرتغالی جایگزین «مارکو نیکولیچ» صرب شد و تغییراتی نیز در سطح بازیکنان انجام داد. مهم‌ترین آن‌ها جذب بازیکن بین‌المللی ایرانی، سردار آزمون از تیم بایرلورکوزن قهرمان لیگ آلمان بود که فصل گذشته به صورت قرضی در رم ایتالیا بازی می‌کرد. همچنین، بازیکن آرژانتینی «گاستون سوآرز» از بنی یاس و «عمر کیتا» اهل گینه از باشگاه الامارات نیز به تیم پیوستند.