تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3737568
شناسه : 3737568
تاریخ :
حضور ۷۰شرکت داخلی و خارجی در همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران اقتصاد ایران: یک مقام مسئول در آئین افتتاح پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران گفت: بیش از ۷۰ شرکت داخلی و خارجی و نمایندگان آن‌ها در پانزدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران حضور دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عباس زاده، معاون برنامه‌ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آئین افتتاح پانزدهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی ایران گفت: پانزدهمین دوره همایش پتروشیمی ایران یا Iran Petrochemical Forum(IPF) در دو روز و در قالب ۷ پنل تخصصی شامل ۴۰ سخنران ایرانی و خارجی، ۷ کارگاه تخصصی، هفت جلسه ترویج کسب‌وکار برگزار خواهد شد. همچنین نمایشگاهی با حضور برخی از شرکت‌های پتروشیمی و همکار هم برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰ شرکت داخلی و خارجی و نمایندگان آن‌ها در این نمایشگاه حضور دارند.

به گفته این مقام مسؤول این همایش با شعار محوری «فناوری پاک» به دنبال طرح و کشف افق‌های نوین در دستیابی به توسعه پایدار و رعایت مؤلفه‌های آن در صنعت پتروشیمی است.

عباس زاده خاطر نشان کرد: مشارکت مؤثر و همراهی بخش خصوصی و دولتی در برگزاری آن از نخستین مراحل، نمایانگر رویکردی متفاوت به مباحث حاکمیتی و نویدبخش آینده‌ای بهتر است.