تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3737507
شناسه : 3737507
تاریخ :
جمهوری آذربایجان از شهروندانش خواست لبنان را ترک کنند اقتصاد ایران: وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که با توجه به تغییر سریع وضعیت امنیتی در منطقه‌ای که لبنان در آن واقع شده است، از سفر به لبنان خودداری کنند و ساکنان این کشور هر چه زودتر آنجا را ترک کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان از شهروندان این کشور خواست از سفر به لبنان خودداری کنند و ساکنان این کشور هر چه زودتر آنجا را ترک کنند.

در اطلاعیه وزارت امور خارجه آذربایجان آمده است: با توجه به تغییر سریع وضعیت امنیتی در منطقه‌ای که لبنان در آن واقع شده است، به شهروندان آذربایجان توصیه می‌شود که جز در موارد ضروری از لبنان دیدن نکنند و شهروندان ساکن یا در حال سفر به لبنان در اسرع وقت این کشور را ترک کنند. در عین حال از شهروندان جمهوری آذربایجان که در حال حاضر در جمهوری لبنان به سر می‌برند، تقاضا می‌شود قوانین حفاظتی و ایمنی را رعایت کرده و به مکان‌هایی که جمعیت در آن تراکم تجمع می‌یابد، مراجعه نکنند.

لازم به ذکر است که به دلیل افزایش تنش در منطقه، تعدادی از خطوط هوایی جمهوری آذربایجان، پروازهای خود به خاورمیانه را متوقف کرده‌اند.

انتهای پیام/