تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3737505
شناسه : 3737505
تاریخ :
پورتو قهرمان سوپرجام پرتغال شد اقتصاد ایران: تیم فصل گذشته مهدی طارمی با غلبه بر قهرمان لیگ برتر پرتغال اولین جام فصل را کسب کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی رسمی از فصل جدید رقابت‌های فوتبال باشگاهی پرتغال، شب گذشته (شنبه) تیم‌های فوتبال اسپورتینگ لیسبون و پورتو در ورزشگاه مونیسیپال شهر آویرو دیدار سوپرجام را برگزار کردند که این بازی پرگل و مهیج با برتری 4 بر 3 پورتو به پایان رسید.

پورتو در حالی برای بیست‌و‌چهارمین بار قهرمان سوپرجام پرتغال شد و جایگاهش را به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها تثبیت کرد که تا دقیقه 28 بازی با نتیجه 3 بر صفر از حریف خود عقب بود. اسپورتینگ، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پرتغال با گل‌های ایناسونو در دقیقه 6، پدرو گونکالوس در دقیقه 9 و کوئندا در دقیقه 24 از حریف خود پیش افتاد.

 

وندرسون گالنو در دقیقه 28 اولین گل خورده را برای پورتو جبران کرد و بعد از او نیکو گونزالس در دقیقه 64 دومین گل را زد و گالنو در دقیقه 66 گلی دیگر به ثمر رساند که کار را به تساوی کشاند. به این ترتیب بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد جایی که ایوان خایمه در دقیقه 101 کامبک تماشایی قهرمان فصل گذشته جام حذفی پرتغال را با زدن گل چهارم این تیم کامل کرد و باعث قهرمانی آن شد.

پورتو با اختلاف پرافتخارترین تیم تاریخ سوپرجام پرتغال است چرا که پس از آن تیم‌های بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون هر دو با تنها 9 قهرمانی در رده‌های بعدی قرار دارند.

فصل جدید لیگ برتر پرتغال از روز جمعه 19 مرداد با مصاف اسپورتینگ لیسبون و ریو آوه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/