تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3737481
شناسه : 3737481
تاریخ :
شکست رئال در ال‌کلاسیکو/ منچستریونایتد مغلوب لیورپول شد اقتصاد ایران: تیم فوتبال بارسلونا در ال‌کلاسیکوی پیش‌فصل بر رئال مادرید غلبه کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های دوستانه باشگاهی، بامداد امروز (یکشنبه - به وقت تهران) چند مسابقه برگزار شد که در مهمترین بازی رئال مادرید و بارسلونا در ال‌کلاسیکوی پیش‌فصل و در دیداری دوستانه در ورزشگاه مت‌لایف واقع در شهر ایست روترفورد از ایالت نیوجرسی آمریکا به مصاف هم رفتند.

در این بازی که پس از گذشت 9 دقیقه به دلیل شرایط بد جوی (رعد و برق و بارندگی شدید) با تصمیم داور متوقف شد و پس از گذشت بیش از یک ساعت با بهتر شدن وضعیت جوی ادامه پیدا کرد، بارسلونا در دقایق 42 و 54 توسط پائو ویکتور به گل رسید و تنها گل کهکشانی‌ها را نیکو پاس در دقیقه 82 به ثمر رساند.

در دیدار دوستانه دیگر، منچستریونایتد و لیورپول در ایالت کارولینای جنوبی به مصاف هم رفتند که این شاگردان آرنه اشلوت بودند که با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسیدند. لیورپول توسط فابیو کاروالیو (10)، کورتیس جونز (36) و کونستانتینوس سیمیکاس (61) به گل رسید.

منچسترسیتی هم در ایالت اوهایوی آمریکا مقابل چلسی به میدان رفت و موفق شد با برتری 4 بر 2 زمین بازی را ترک کند. ارلینگ هالند در دقایق 4 (پنالتی)، 9 و 56 و اسکار باب در دقیقه 55 برای تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا گلزنی کردند. شاگردان انزو مارسکا هم در دقایق 59 و 89 به ترتیب توسط رحیم استرلینگ و نانی مادوکه به گل رسیدند.

در دیدارهای دوستانه دیگر بامداد امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

کلوب آمه‌ریکا یک - استون‌ویلا صفر

وستهام یک - کریستال‌پالاس 3

ولورهمپتون 3 - لایپزیگ

انتهای پیام/