تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3737468
شناسه : 3737468
تاریخ :
اختلافات داخلی در تل‌آویو شدت گرفت اقتصاد ایران: دامنه اختلافات داخلی میان مقامات رژیم صهیونیستی در سایه تنش‌های موجود در اراضی اشغالی و عدم پیروزی این رژیم در نوار غزه بعد از گذشت بیش از ۳۰۰ روز افزایش یافته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، پایگاه آکسیوس به نقل از مسئولان صهیونیست گزارش داد، توافق آتش بس در نوار غزه با توجه به خواسته‌های جدید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دور از دسترس به نظر می‌رسد.

در ادامه این گزارش آمده است، مسئولان صهیونیست و خانواده‌های اسرا احساس نگرانی می‌کنند چرا که نتانیاهو هیأت مذاکره کننده رژیم صهیونیستی را به قاهره فرستاده تا یک اقدام نمایشی برای کاهش سطح فشارها انجام دهد.

در این گزارش تاکید شده است، خواسته‌های نتانیاهو باعث می‌شود دستیابی به توافق یک امر محال به نظر آید.

مسئولان صهیونیست در گفتگو با آکسیوس اضافه کردند، مدیر سرویس امنیتی شاباک خطاب به نتانیاهو اعلام کرد که اگر وی قصد عقب نشینی از پیشنهاد طرف اسرائیلی درباره توافق تبادل اسرا و آتش بس را دارد باید این مسأله را اعلام کند.

در این گزارش آمده است، نتانیاهو رؤسای سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی را سرزنش و توبیخ کرده و آنها را ضعیف خطاب کرده است. نتانیاهو این افراد را به فعالیت در راستای منافع یحیی السنوار و اعمال فشار بر نخست وزیر متهم کرده است.