تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3737452
شناسه : 3737452
تاریخ :
رشد ۱۰۰ درصدی پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان در۱۴۰۳ اقتصاد ایران: ​مدیرعامل بانک صادرات ایران از پرداخت بیش از ۱۴۲ هزار وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان کشوری توسط این بانک در ۴ ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی با اعلام این خبر افزود: حمایت از بازنشستگان و پیشکسوتان که منشاء خدمات بزرگی به کشور و مردم بوده‌اند، همواره به عنوان یک مسئولیت اجتماعی مورد توجه بانک صادرات ایران قرار داشته که با تعامل مثبتی که با صندوق بازنشستگی کشور ایجاد شده‌ است، پرداخت وام ‌قرض‌الحسنه از سال‌های گذشته تا به امروز با روند پر سرعت‌تری پیگیری شده است.

او با یادآوری اینکه در 4 ماه ابتدای سال 1403 بیش از 42 هزار میلیارد ریال به 142 هزار بازنشسته کشوری توسط بانک صادرات ایران پرداخت شده است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال جاری نیز بیش از 112 هزار میلیارد ریال دیگر به 372 هزار بازنشسته کشوری پرداخت خواهد شد که مجموع وام‌های قرض‌الحسنه خرد پرداخت شده به آنها در سال 1403 به 514 هزار فقره  به ارزش بیش از 154 هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

سیفی از پرداخت 266 هزار فقره وام قرض‌الحسنه خرد به بازنشستگان کشوری توسط بانک صادرات ایران به ارزش 80 هزار میلیارد ریال در سال 1402 اشاره کرد و افزود: در سال جاری شاهد افزایش 100 درصدی پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه خرد به بازنشستگان معزز کشوری خواهیم بود.

گفتنی است چندی پیش نیز مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با قدردانی از همکاری و مساعدت بانک صادرات ایران در ارائه خدمات به بازنشستگان، از این بانک به عنوان یار دوازدهم صندوق بازنشستگی یاد کرده بود.