تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737448
شناسه : 3737448
تاریخ :
دورخیز نساجی برای لیگ برتر/ ایرادات ورزشگاه وطنی رفع نشد اقتصاد ایران: قائمشهر- سوت بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران چند روز دیگر آغاز می‌شود و نساجی مازندران خود را برای این دوره لیگ آماده می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری مهر؛ گروه استان‌ها: نام فوتبال در مازندران با نساجی گره خورده و این تیم تنها نماینده استان لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود.

نساجی مازندران در سال‌های گذشته به خوبی از حیثیت فوتبال استان دفاع کرد و توانست نماینده شایسته برای این دیار باشد و در بیست و چهارمین دوره لیگ برتر نیز عزم خود را جذب کرده تا حریف تمرینی برای دیگر رقبا نباشد.

نساجی مازندران با داشتن هواداران پروپا قرص و دو آتیشه روزهای خوشی را برای فوتبال دوستان رقم زده و حریف سرسختی برای تیم‌های مطرح و صدر نشین کشور در لیگ بوده است.

حضور این تیم در رقابت‌های لیگ برتر سبب شد تا بسیاری از بازیکنان در آرزوی پیوستن به این تیم باشند و نساجی سکوی پرواز برای بسیاری از ستاره‌های فوتبال ایران بوده است.

این تیم از چند روز پیش برای دیدارهای تدارکاتی روانه استانبول شد تا با برپایی بازی‌های دوستانه خود را برای شروع لیگ برتر آماده کند. تیم نساجی اولین بازی خود در لیگ برتر را در خانه با فولاد بازی می‌کند و میزبانی از تیم‌های نظیر گل گهر، استقلال، هوادار، ملوان انزلی و استقلال خوزستان در نیم فصل اول برای این تیم بر اساس قرعه برنامه‌ریزی شده است.

دورخیز نساجی برای لیگ برتر/ ایرادات ورزشگاه وطنی رفع نشد

روز شمار معکوس برای میزبانی نساجی از بازی‌های لیگ برتر در حالی آغاز شد که مسئولان این تیم همچنان نگران آماده نبودن ورزشگاه شهید وطنی هستند.

هنوز نگران آماده شدن ورزشگاه هستیم

ایزد سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران با اشاره به قرعه کشی صورت گرفته در بازی‌های لیگ برتر افزود: نساجی در هفته اول میزبان است اما هنوز نگران آماده شدن ورزشگاه هستیم.

وی در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه قرار است بیست و پنجم مرداد ماه بازی‌ها برگزار شود از مسئولان استان خواست تا برای رفع مشکلات فراروی تیم و آماده شدن ورزشگاه تلاش بیشتری داشته باشند.

وی گفت: باشگاه انتظاراتی دارد و امیدواریم که مسئولان استان برای تحقق آن تلاش بیشتری داشته باشند و امیدواریم همه کمک کنند تا مردم مازندران از میزبانی تیم محبوب خود محروم نشوند.

وی با اشاره به اینکه امسال تمرکز ما بر بازیکنان بومی و جوان است، گفت در اردوی کنونی در ترکیه نیز ۱۰ بازیکن جوان حضور دارند.

نساجی مانند تیم‌های دیگر چند زمینه ورزشی ندارد و در فوتبال نباید نگاه قهقرایی و اولتیماتومی وجود داشته باشد

سیف الله پور با اشاره به ایرادات ورزشگاه شهید وطنی گفت: بحث ورود و خروج تیم‌ها، وی‌ای آر، جایگاه حضور بانوان از جمله مسائل است و ورزشگاه قدیمی است و نساجی مانند تیم‌های دیگر چند زمینه ورزشی ندارد و در فوتبال نباید نگاه قهقرایی و اولتیماتومی وجود داشته باشد.

نساجی این روزها تمرینش را در ورزشگاه ترکیه از جمله ازمیت انجام می‌دهد تا حضور قدرتمندی برای لیگ برتر داشته باشد و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های نظیر العربی عربستان و ساگادام ترکمنستان داشته است.

لوان پولی گلر برزیلی نساجی مازندران نیز با اشاره به تجربه بازی در تیم نساجی در فصل گذشته افزود: فصل قبل بسیار فصل خاص و زیبایی برای من و خانواده‌ام بود که همراه تیم نساجی داشتیم و امیدواریم در فصل جدید نیز با نظم فنی و همراه با تیم نساجی به موفقیت‌ها و اهداف دست پیدا کنیم.

وی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه فصل بسیار خوبی رو با نساجی سپری کردم، از هواداران تیم که فصل قبل با حمایت سبب ماندگاری تیم در لیگ شدند، تقدیر کرد.

دورخیز نساجی برای لیگ برتر/ ایرادات ورزشگاه وطنی رفع نشد

وی افزود: بعد از تعطیلاتی که آخر فصل گذراندیم و اردوی تیم امیدواریم عملکرد به نحو احسن افزایش یابد و حضور قدرتمندی در لیگ داشته باشیم.

سید احسان حسینی مدافع نساجی مازندران نیز با اظهار اینکه پارسال تیم نساجی فصل پرفراز و نشیبی داشته است، افزود: در این فصل هم روزهای خوب و هم روزهای بدی داشتیم.

وی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تقدیر از هواداران با عنوان اینکه به آنها بدهکار هستیم، گفت: مطمئن هستیم که این فصل، فصل خیلی خوبی خواهد بود و روزه‌ی خوبی را برای باشگاه نساجی رقم می‌زنیم و رتبه خیلی خوب خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: فصل جاری را سخت شروع کردیم و تمرین پرفشاری را تاکنون گذراندیم و تاکنون تمرینات خوبی زیر نظر کادر فنی داشتیم.

فصل جاری را سخت شروع کردیم و تمرین پرفشاری را تاکنون گذراندیم و تاکنون تمرینات خوبی زیرنظر کادر فنی داشتیم

حسینی تصریح کرد: کادر فنی خیلی روی جزئیات حساس هستند و این کار ما را سخت‌تر کرده است و ما تمام بازیکنان تلاش خود را به خرج می‌دهیم تا خواسته کادر فنی را برآورده کنیم.

مدافع تیم نساجی مازندران از هواداران و فوتبال دوستان خواست تا در فصل جدید نیز مثل همیشه برای حمایت از تیم به ورزشگاه وطنی بیایند و تیم را تشویق کنند و تلاش می‌کنیم بتوانیم روزهای خوبی را برای آنان رقم بزنیم.

رحیم درزی خلردی رئیس هیأت فوتبال استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین ورزشگاه شهید وطنی اظهار داشت: سازمان لیگ برای استانداردسازی و هماهنگی بین ورزشگاه‌های میزبان رقابت‌های لیگ برتر الزاماتی را در نظر گرفت که همه ورزشگاه‌ها شامل ایراداتی شدند. مجموع ایراداتی که به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گرفته شده شامل ۲۰ تا ۳۰ ایراد است که یکی از مهم‌ترین آن بحث مکان ورود اتوبوس کاروان اعضای تیم‌ها به داخل ورزشگاه بود.

وی ادامه داد: قرار است دیوار بین هیأت کشتی و جایگاه تماشاگران برداشته شود و از این به بعد این جایگاه مختص بانوان هوادار خواهد بود. مقدمات کار انجام شده و روند بازسازی ادامه دارد. مورد دیگری که باید در ورزشگاه شهید وطنی رفع شود، گیت های ورودی تماشاگران است که باید درب‌های خروجی هم در کنار گیت ها در نظر گرفته شود. از این به بعد تیم مهمان از در سمت راست جایگاه VIP ورزشگاه وطنی وارد و از همان درب نیز خارج می‌شوند.

تیم نساجی تنها نماینده مازندران در لیگ برتر است و هواداران زیادی در داخل و خارج از استان دارد و نبض فوتبال با این تیم در استان می تپد از این رو حمایت مسؤولان استانی نیز برای رفع مشکلات ورزشگاه تیم مطالبه مردم استان است.