تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737431
شناسه : 3737431
تاریخ :
عبور بارهای ترافیکی در استان بوشهر افزایش یافت اقتصاد ایران: معاون حمل و نقل راهداری استان بوشهر گفت: طی سال جاری هزار و ۲۵۰ فقره پروانه عبور برای ناوگان حامل محموله‌های ترافیکی صادر شده که نسبت به سال گذشته ۲ درصد رشد داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس فرامرزی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروانه عبور بارهای ترافیکی برای بارهایی صادر می‌شود که طول، عرض، ارتفاع و وزن آن‌ها بیش از حدود بارهای عادی بوده و برای تردد در جاده‌ها بایستی ضوابط مربوطه را رعایت نموده و مجوز داشته باشند.

فرامرزی با اشاره به اینکه در این پروانه‌ها مواردی چون سرعت، مسیر مجاز، ساعت حرکت و سایر مقررات درج شده و راننده موظف به رعایت آن‌ها است اظهار کرد: طی سال جاری بیشترین پروانه عبور ترافیکی از شهرستان‌های بوشهر و عسلویه صادر شده است.

وی ادامه داد: صدور پروانه عبور بارهای ترافیکی با هدف جلوگیری از اختلال در تردد وسایل نقلیه عبوری و بروز حوادث رانندگی و همچنین جلوگیری از وارد شدن خسارت به جاده و ابنیه فنی راه‌ها، توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: اکنون سه هزار و ۳۷۶ دستگاه ناوگان باری و پنج هزار و ۲۳۴ راننده در استان بوشهر فعالیت می‌کنند.