تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737403
شناسه : 3737403
تاریخ :
بیمه دام راهکار مناسبی برای جبران خسارت ها است اقتصاد ایران: ساری- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیمه دام را راهکار مناسبی برای جبران خسارت احتمالی معرفی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی عباس زاده صبح یکشنبه در وبینار توسعه نفوذ بیمه دام در استان افزود: با توجه به قطع پرداخت خسارت‌های بلاعوض به دامداران، بیمه دام به عنوان بهترین راهکار برای جبران خسارات احتمالی معرفی می‌شود.

وی بر اهمیت بیمه دام در تأمین امنیت تولیدات دامی و حمایت از سرمایه‌گذاری دامداران تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به قطع پرداخت خسارت‌های بلاعوض به دامداران، بیمه دام به عنوان بهترین راهکار برای جبران خسارات احتمالی معرفی شد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان، با اشاره به اینکه دامداران با پرداخت حق بیمه‌ای حدود ۵ تا ۱۰ درصد می‌توانند از غرامت مناسبی بابت هر رأس دام بهره‌مند شوند، بر ضرورت اطلاع‌رسانی گسترده مزایای بیمه دام به دامداران تاکید کرد.

در این وبینار که با حضور مسئولان ادارات تولیدات دامی و مدیران عامل شرکت‌های تعاونی شهرستان‌ها برگزار شد، بر لزوم ترویج فرهنگ بیمه در میان دامداران و آشنایی آن‌ها با شرایط و مزایای مختلف بیمه دام تاکید شد.