تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3737391
شناسه : 3737391
تاریخ :
بیانیه حزب الله پس از موشک‌باران گسترده شبانه شمال فلسطین اشغالی اقتصاد ایران: مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که برای نخستین بار شهرک اشغالی بیت هلل واقع در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات موشک‌باران شبانه جدید علیه شهرک‌های اشغالی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

پایگاه خبری العهد لبنان بامداد یکشنبه گزارش داد که مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای نخستین بار شهرک اشغالی «بیت هلل» از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با ده‌ها موشک هدف قرار گرفت.

در بیانیه جنبش حزب الله لبنان آمده است:

در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و پاسخ به حملات دشمن صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان به ویژه روستای کفرکلا و دیر سرایا که منجر به زخمی شدن شماری از غیرنظامیان شد، نیروهای مقاومت برای نخستین با شهرک اشغالی بیت هلل را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

در پی موشک‌باران شنبه شب، کانال ۱۴ عبری مدعی شد که دست کم ۵۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه الجلیل علیا و نیز یک موشک به شهرک اشغالی بیت هلل فرود آمده است.

بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی تل آویو در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب‌الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماس می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.