تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737385
شناسه : 3737385
تاریخ :
کشتار مردم بی گناه فلسطین بی تفاوتی جهان متمدن را دربرگرفته است اقتصاد ایران: تبریز-خلیفه کل و رئیس شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان پیام تسلیتی در پی شهادت اسماعیل هنیه صادر کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه اسقف اعظم «گریگور چیفتچیان»، خلیفه کل ارامنه آذربایجان و «کاکیک جوجیان»، رئیس شورای خلیفه گری کل ارامنه آذربایجان آمده است: ویرانی کشور و کشتار مردم بی گناه فلسطین توسط رژیم صهیونیستی، بی تفاوتی و بی توجهی جهان متمدن را دربرگرفته است که این بی تفاوتی اینک از حد و مرز خود گذشته است، آزار و اذیت روزانه برادران و خواهران فلسطینی، قلب تمام ما را به درد آورده است.

در ادامه تاکید شده است: اسماعیل هنیه، فرد متعهد و از خود گذشته‌ای بود که تمام زندگی خود را وقف تلاش در راه آزادی و پیروزی ملت فلسطین کرد تا مردم رنج دیده فلسطین به پیروزی و عدالت دست یابد.

در این بیانیه افزوده شده است: وحدت و هم صدایی خود را برای اجرای عدالت که برای مردم فلسطین بلند شده است را اعلام می‌نمائیم و مودت برادرانه خود را نسبت به ملت فلسطین ابراز کرده و شهادت اسماعیل هنیه را به تمام عدالت خواهان، برادران مسلمان و ملت فلسطین تسلیت عرض می‌کنیم.