تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737369
شناسه : 3737369
تاریخ :
زمان آغاز حرکت ۲ کاروان بزرگ مشایه اهواز اعلام شد اقتصاد ایران: اهواز - فرماندار اهواز گفت: ۲ کاروان بزرگ مشایه اهواز ۲۴ مرداد ماه به سوی کربلای معلی حرکت می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده عصر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: استان خوزستان پایتخت مواکب و مشایه‌های بزرگ به حساب می‌آید و شهرستان اهواز محل عبور زائران حسینی از سراسر کشور و کشورهای جهان برای حضور در مراسم بزرگ اربعین حسینی است.

فرماندار اهواز افزود: در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۲ کاروان بزرگ مشایه اهواز یکی از غرب اهواز و از مسیر طریق الحسین به سمت مرز چذابه و کاروان دوم از منطقه اسماعیلیه و از مسیر جاده امام صادق به سمت مرز شلمچه به صورت پیاده روی حرکت می‌کنند و به سوی کربلای معلی عازم خواهند شد.

وی ادامه داد: با توجه به حضور زائران از سراسر کشور و برخی از کشورهای خارجی در شهرستان اهواز، موضوع بهداشت و پیشگیری از شیوع احتمالی بیماری‌ها دغدغه اصلی ستاد اربعین است و قرارگاه پدافندی زیستی اهواز در خصوص اربعین تشکیل می‌شود. آماده سازی زیرساخت‌ها از جمله بهسازی معابر و خیابان‌ها، تبلیغات محیطی و فضاسازی، روشنایی مسیرهای تردد، تأمین آب، نان و یخ برای مواکب ثبت شده در سامانه از جمله مواردی هستند که در اولویت قرار دارد.