تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737363
شناسه : 3737363
تاریخ :
۸۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته بدنسازی فعالیت دارند اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: ۸۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته بدنسازی فعالیت دارند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی نصیری‌زاده عصر شنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان بوشهر اظهار کرد: در نیمه دوم امسال کلاس بین‌المللی بدنسازی در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: اسفندماه امسال دومین دوره مسابقات پرورش اندام ساحلی قهرمانی کشور به مناسبت روز بوشهر در این استان برگزار خواهد شد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری مسابقات جهانی بدنسازی در ایران خبر داد و خاطرنشان کرد: هفتاد و هشتمین دوره مسابقات جهانی پرورش اندام از ۲ تا ۷ مهرماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد که هیئت استانی به‌عنوان کمیته تشریفات به فدراسیون در برگزاری این مسابقات کمک خواهند کرد.

وی با اشاره ۸۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در این رشته اظهار کرد: بعد از فدراسیون فوتبال، فدراسیون بدنسازی دارای بیشترین ورزشکار سازمان یافته در کشور است.

نصیری زاده افزود: استان بوشهر در این رشته دارای ورزشکاران ملی‌پوش زیادی است که در بخش آقایان و بانوان در رشته مختلف موفق به کسب مدال شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخابات هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان بوشهر عصر شنبه با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و اعضا برگزار شد.

در این مجمع محمد مهدی دهار با رأی اعضای مجمع به مدت چهار سال به‌عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.