تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737346
شناسه : 3737346
تاریخ :
مدیران از پشت میز نشینی بلند شوند اقتصاد ایران: همدان-رئیس شورای اسلامی شهرستان همدان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از پشت میز بلند شده و در بستر کار امور را میدانی پیگیری کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر نظری در جلسه کمیسیون خدمات شهری زیست محیطی و بهداشت شورا، با تاکید بر این موضوع افزود: کنترل امور از راه دور در زمینه اقدامات و پروژه‌ها مورد قبول نیست و با بیان اینکه مدیران از پشت میز نشینی دست بکشند و برای رصد پروژه‌ها به صورت میدانی وارد عمل شوند.

نظری اضافه کرد: ایجاد نظم و انضباط شهری نیازمند هماهنگی و کمک دستگاه‌های اجرایی مرتبط است و در این راستا مدیریت ارشد استان و شهرستان وظیفه هماهنگی در اجرای امور را دارند.

وی با انتقاد از فعالیت کاربری‌های غیر مجاز در بلوار ارم، اظهار داشت: شهرداری برای انجام فعالیت‌های خود باید طبق برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده پیش برود و جمع آوری اغذیه فروش‌های غیر مجاز و سد معبر از جمله وظایفی است که باید از هم اکنون برای آن برنامه داشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت وانت بارها اظهار داشت: متأسفانه خیابان‌های شهر محل جولان وانت بارهای میوه فروش شده است که عامل نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد، شهرداری باید طبق وظیفه خود مشاغل سیار غیر رسمی را ساماندهی کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهرداری شورای شهر همدان همچنین از حضور متکدیان یا سارقین در سطح شهر از جمله باند فیوج ابراز تأسف کرد و افزود: این امر باعث ناامنی و ایجاد خطرات برای شهروندان شده است شهرداری در حوزه وظیفه خود باید با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی در برخورد با این افراد وارد شود و به وظایف خود عمل کند.