تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3737324
شناسه : 3737324
تاریخ :
مهاجری: خیبر می‌تواند پدیده لیگ برتر شود اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: با توجه به شرایط‌مان، تیم خوبی بستیم و می‌توانیم پدیده لیگ برتر شویم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا مهاجری در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: همانطور که خودتان می‌دانید، فصل قبل یک فصل خیلی خوب برای خیبر بود و توانستیم با یک نمایش پرقدرت به لیگ برتر صعود کنیم. همه ارکان باشگاه به گونه‌ای عمل کردند تا با خیبر با اقتدار به لیگ برتر صعود کند. به نظر من در آن منطقه از کشور جای یک تیم در لیگ برتر خالی بود و قوم بزرگ لر نیازمند این بود که یک تیم در لیگ برتر داشته باشد.

 

وی ادامه داد: فضای لیگ یک با لیگ برتر بسیار متفاوت است و هرچه سریعتر باید مجموعه باشگاه باید خودمان را با این فضا آشنا کنیم تا راحت‌تر کارمان را جلو ببریم. از روزی که صعود کردیم مجموعه مدیریتی باشگاه استراحتی نداشتند و نسبت به برطرف کردن زیرساخت‌ها در خرم‌آباد اقدام کردند. ما ورزشگاه تختی را به شکل محدودی آماده می‌کنیم و همین‌طور ورزشگاه لر آره‌نا را برای انتهای فصل آماده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد افزود: من مربی بی‌تجربه‌ای نیستم که بگویم آمده‌ام تیمم قهرمان کنم و یا دغدغه‌ای برای سقوط داشته باشم. با توجه به بضاعت تیم‌مان باید کار کنیم. تیم خوبی بستیم و با توجه به اینکه یک تیم خصوصی هستیم رقابت با بزرگان لیگ غیرممکن است. با توجه به شرایط تیم‌مان توانستیم تیم خوبی ببندیم، قطعا خیبر می‌تواند امسال در لیگ برتر پدیده باشد و از اعتبار‌مان می‌توانیم دفاع کنیم و از نتایج‌مان لذت ببریم و در پایان فصل جایگاهی به دست بیاوریم که در پروسه 3 ساله‌ای که مالک باشگاه تعیین کرده است قدم به قدم جلو برویم و در فصل‌های آینده به ماجراجویی‌های‌مان ادامه دهیم.

مهاجری در خصوص شرایط نقل و انتقالات خیبر عنوان کرد: یک مقدار در بازار رقم‌هایی عنوان می‌شود که فراتر از تصور ما بود. مجبور شدیم که یک مقدار دست نگه داریم تا حباب بازار بترکد.

وی در پاسخ به این سوال که پرداخت مبلغ 60 میلیارد در بازار ایران منطقی است؟ گفت: به نظر من نه، 60 میلیارد مبلغ خیلی بالایی است بویژه برای ما که بخش خصوصی هستیم. ما حریف دست و پابسته‌ای نیستیم و تیم خوبی جمع کردیم. یکی دو بازیکن دیگر احتمالا به ما اضافه می‌شوند. من خوشحالم که نزدیک به 50 درصد تیم سال گذشته را توانستیم حفظ کنیم و با تلاش مدیران باشگاه توانستیم تیمی ببندیم که فوتبال خوبی بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در واکنش به شکایت باشگاه استقلال خوزستان در خصوص جذب کوین پولی تصریح کرد: ما که نمی‌توانیم تاوان اشتباه و تفکرات باشگاه دیگری را بدهیم. من با خود بازیکن هم صحبت کردم و گفتند که خبر اشتباه بوده است. من تا جایی که پیگیر بودم باشگاه برای جذب این بازیکن اقدام کرد و تمام مسیر بستن قرارداد را خیبر جلو رفته است و من با قطعیت می‌گویم که این بازیکن هیچ مشکلی ندارد و خیبر تمام مراحل جذب این بازیکن را انجام داده است.

مهاجری در خصوص نخستین دیدار خیبر در لیگ بیست و چهارم گفت: همه حریفان برای ما قابل احترام هستند و تلاش می‌کنند که امتیاز لازم را کسب کنند. شاید هوادار هم به این فکر کند که با خیبری بازی دارند که تازه به لیگ برتر صعود کرده است و خوشحال باشند. ما نگاه‌مان به یک هفته و دو هفته نیست، لیگ 30 هفته است و ان‌شاءالله بتوانیم در پایان لیگ همین جمع را داشته باشیم و از دستاوردمان به خوبی دفاع کنیم.

انتهای پیام/