تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737316
شناسه : 3737316
تاریخ :
پس از پیروزی انقلاب اسلامی به زن توجه ویژه‌ای شده است اقتصاد ایران: قم- استاندار قم گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به زن توجه ویژه‌ای شده است و امروز یک زن مسلمان می‌تواند ضمن حضور در اجتماع می‌تواند مسوولیت داشته باشد

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد آقامیری بعد از ظهر شنبه در کنگره بانوان تأثیرگذار قم اظهار کرد: زنان از صدر اسلام دارای نقش تأثیرگذار و مهمی در جامعه هستند، ولی غرب، زن را یک ابزار و حقیرانه می‌پندارد و در فرهنگ آنان جایگاهی ندارد.

استاندار قم بیان کرد: غربی‌ها شعارهای دروغینی را در خصوص زن اظهار می‌کنند و شعار زن، زندگی، آزاد از دروغ‌های دیگر آنان است و با اعتقادشان مغایرت دارد.

وی ابراز کرد: زن در اسلام اسیر حصار نیست، بلکه فقط خود را از دید نامحرمان پنهان می‌کند و اسلام، آزادی زن را به درستی تبیین کرده است و زنان امروز در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نقش آفرینی می‌کنند.

استاندار قم ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به زن توجه ویژه‌ای شده است و امروز یک زن مسلمان می‌تواند ضمن حضور در اجتماع می‌تواند مسؤولیت داشته باشد ضمن اینکه زنان مسؤولیت مهمی را در آموزش و پرورش دارند.

آقامیری خاطرنشان کرد: پرورش فرزندان از مهمترین مسئولیت‌های بانوان محسوب می‌شود و در دوران دفاع مقدس هم این مادران بودند که فرزند برومند خود را به جبهه‌های جنگ فرستادند تا از مرز، دین و ناموس خود پاسداری کنند.