تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3737313
شناسه : 3737313
تاریخ :
طرح "زندگی با آیه‌ها" در اربعین با قوت پیگیری می‌شود اقتصاد ایران: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: جامعه قرآنی باید از ظرفیت قرآنی طرح زندگی با آیه‌ها، حداکثر بهره را کسب کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست هم‌اندیشی و هم‌‌افزایی در اجرای مرحله دوم طرح «زندگی با آیه‌ها» در ماه صفر و نیز بررسی چگونگی ارتقای برنامه‌های قرآنی پیاده‌روی اربعین امروز شنبه 13 مردادماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در این نشست با تأکید بر لزوم پیگیری و تداوم طرح زندگی با آیه‌ها اظهار داشت: اگر رشته زندگی با آیه‌ها در این ایام حفظ شود می‌توانیم در ماه مبارک رمضان ثمره آن را ببینیم؛ در غیر این صورت اگر رها شود به نتیجه مطلوبی نخواهیم رسید.

او تصریح کرد: بخشی از جامعه قرآنی از نتیجه طرح زندگی با آیه‌ها ابراز رضایت کردند که این انگیزه‌ای برای برداشتن گام دوم این طرح شد.

 

 

قمی با بیان اینکه باید گام دوم طرح زندگی با آیه‌ها را قدرتمندتر و مستحکم‌تر از گام نخست آن پیش ببریم، اظهار داشت: جامعه قرآنی باید از ظرفیت قرآنی طرح زندگی با آیه‌ها، حداکثر بهره را کسب کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اعتقاد به اینکه از جدی گرفتن این طرح که به صورت جمعی اجرا می‌شود ضرر نخواهیم کرد، گفت: این کار هم‌افزایی جامعه قرآنی را نشان می‌دهد و مختص سازمان تبلیغات اسلامی و شورای توسعه فرهنگ قرآنی نخواهد بود.

او خاطرنشان کرد: گام بعدی نباید شبیه به گام قبلی باشد و اگر با هم افزایی همه استادان و مدیران و فضای قرآنی همراه شود، گام دوم را با بهره‌ای بیشتر به سرانجام خواهیم رساند و از آن بهره بیشتر خواهیم برد.

نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف گفتمان‌سازی و رواج مفاهیم قرآنی در زندگی آحاد مردم برگزار می شود. در طرح زندگی با آیه‌ها، برای ماه رمضان 30 آیه از قرآن کریم انتخاب شده و با مشارکت نهاد‌ها و چهره‌های قرآنی این آیه‌ها تبیین می‌شود. در این طرح مردم میدان‌دار خواهند بود که برای تحقق این امر هم‌افزایی دستگاه‌ها و ‌شخصیت‌های قرآنی لازم است.

انتهای پیام/