تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737293
شناسه : 3737293
تاریخ :
نمایشگاه « اسوه» در ساری برپا می شود اقتصاد ایران: ساری- فرمانده سپاه ساری گفت: نمایشگاه اسوه با هدف معرفی دستاوردها و الگوهای برتر و موفق بسیجیان برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران بسیج را یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب خواند و گفت: بسیج را در نه در کلام بلکه در عمل می‌توان تفسیر کرد، چرا که نقش‌ها وعملکرد بسیج در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی همواره کارساز و راهگشا بوده است.

فرمانده سپاه شهرستان ساری افزود: برپایی این نمایشگاه با هدف ارائه دستاوردها موفق به منظور بهره مندی دیگر پایگاه‌ها می‌باشد که شاخصه‌هایی چون مساجد فعال، قرارگاه‌های محله‌های مهدوی فعال و عملکرد مفید و مؤثر ملاک انتخاب آنها بوده است.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه ۳۰ پایگاه مقاومت متشکل از ۱۲ پایگاه خواهر و ۱۸ پایگاه برادر از تاریخ ۱۷ الی ۲۱ مرداد در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ساری حضور خواهند داشت.

وی در خاتمه اظهار داشت: تمامی پایگاه‌های شرکت کننده در این نمایشگاه در بخش‌های مختلف عملکردی، دارا بودن مساجد اثر گذار و نقش آفرین و دارای محلاتی با قرارگاه‌های محله مهدوی فعال مورد ارزیابی قرار گرفتند.