تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3737275
شناسه : 3737275
تاریخ :
اینانلو: امیدوارم نماینده خوبی برای تیراندازی ایران باشم اقتصاد ایران: سرمربی ایرانی تیم تیراندازی اندونزی گفت: سرمربی پیشین تیم ملی ایران می‌گفت یکی از یادگاری‌هایش در تیراندازی ایران، مربیانی است که تربیت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، ابراهیم اینانلو سرمربی ایرانی تیم ملی تیراندازی اندونزی، در خصوص شرایط نماینده تفنگ اندونزی در المپیک پاریس اظهار داشت: 5 سال است که در کشور اندونزی هستم و دومین سهمیه المپیک تاریخ اندونزی در رشته تیراندازی را بعد از توکیو در تفنگ 10 متر و 50 متر مردان  بدست آوردیم.

وی افزود: اولین سهمیه تیراندازی اندونزی بعد از حضور من در این کشور برای حضور در المپیک توکیو کسب شد اما در توکیو چون حدود 6 ماه از حضور من می‌گذشت، نتایج خیلی درخشان نبود. با این وجود برای المپیک پاریس شرایط بهتر بود و نماینده تفنگ 10 متر اندونزی در جایگاه پانزدهم ایستاد و تنها یک نمره تا فینال فاصله داشت.

سرمربی تیم ملی تفنگ اندونزی در خصوص جایگاه مربیان ایران در تیراندازی جهان گفت: بعد از حضور لازلو  سوچک و همچنین مربیان خارجی در رشته تپانچه و تفنگ، سطح فنی و کیفیت مربیان ایرانی بسیار پیشرفت کرد؛ به‌طوری که هم تیم‌های ملی ایران توسط مربیان داخلی هدایت می‌شوند و هم اینکه شش مربی ایرانی خارج از ایران فعالیت دارند که من هم این افتخار را دارم که به عنوان عضوی از خانواده تیراندازی ایران در اندونزی فعالیت کنم و امیدوارم نماینده خوبی برای کشور باشم.

وی در خصوص مصاحبه اخیر لازلو سوچک، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان در خصوص جایگاه شاگردانش در مربیگری دنیا گفت: روزی که لازلو از ایران می‌رفت به فدراسیون وقت اعلام کرد که یکی از یادگاری‌های من در تیراندازی ایران مربیانی است که برای ایران تربیت کردم. در حال حاضر من در اندونزی، زائر رضایی در بنگلادش و مریم طالبی در ایران که در المپیک حضور داشتیم از شاگردان لازلو بودیم. در اردوی اخیری که در مجارستان داشتیم لازلو دوباره تاکید کرد که بسیار خوشحال است که ما را در المپیک می‌بیند.

انتهای پیام/