تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737256
شناسه : 3737256
تاریخ :
اجرای طرح یاریگران زندگی در روستاهای خراسان شمالی پیگیری شود اقتصاد ایران: بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: اجرای طرح یاریگران زندگی در روستاها به جدیت پیگیری شود، زیرا این طرح در امر پیشگیری موثر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر شنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: نقشه راه قوی در اختیار تمام دستگاه‌های اجرایی برای مبارزه با مواد مخدر قرار گیرد، چون خروجی اقدامات فرهنگی، پیشگیری و اطلاع رسانی‌ها برای ما حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه طرح یاریگران زندگی در روستاها هم به جدیت پیگیری شود، افزود: اجرای قوی‌تر طرح یاریگران زندگی در روستاها نیز می‌تواند در امر پیشگیری مؤثر باشد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در ادامه بر راه اندازی ایست بازرسی شهرستان فاروج تاکید کرد و افزود: اتمام ایست بازرسی فاروج باید با یک حرکت جهادی در بازه زمانی ۲۰ روزه انجام شود و در این راه از توان شهرداری بجنورد و شیروان و راهداری کمک گرفته شود.

حسین نژاد، مقابله را مهم‌ترین رکن مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: باید اقدامات جدی تری برای این حوزه اعمال شود.

وی آگاه رسانی خانواده‌ها در حوزه پیشگیری را مورد تاکید و توجه قرار داد و اظهار کرد: حوزه فرهنگی و فضا سازی با تبلیغات خارجی در راستای درمان هر نوع مواد مخدر در ذهن جوانان تبعات خاص خود را دارد و این موضوع را القا می‌کند که جوان در مسیر اشتباهی قرار گیرد لذا در این خصوص باید با آگاه سازی و فرهنگ سازی نهادینه شود.