تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3737251
شناسه : 3737251
تاریخ :
نسخه‌ی جدید مسیریاب «نشان» با قابلیت‌های جدید برای iOS منتشر شد اقتصاد ایران: مسیریاب نشان برای کاربران iOS با قابلیت‌های جدید ازجمله رادار جاده‌ای به‌روز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

نسخه‌ی جدید نقشه و مسیریاب نشان برای آیفون منتشر شد و اکنون می‌توانید آن را ازطریق اپ‌استور دریافت کنید. در نسخه‌ی جدید iOS نشان، بهبودهای جدیدی اعمال شده است که قابلیت‌های آن را به نسخه‌ی اندرویدی و کامل نشان نزدیک‌تر می‌کند.

اضافه‌شدن رادار جاده‌ای

قابلیت رادار جاده‌ای در نسخه‌ی iOS نشان
نشان

رادار جاده‌ای یکی از قابلیت‌های پرکاربرد نشان است که پیش‌از‌این فقط در نسخه‌ی اندروید دردسترس بود و اکنون به نسخه‌ی جدید iOS اضافه شده است. این قابلیت با ورود کاربر به جاده، به‌طور خودکار فعال می‌شود و مواردی مانند جایگاه‌های سوخت و مراکز رفاهی و مراکز هلال احمر را به او اطلاع می‌‌دهد. کاربر می‌تواند ازطریق رادار جاده‌ای از آب‌وهوای شهر بعدی و فاصله‌اش تا آن شهر باخبر شود. به‌ادعای نشان، رادار جاده‌ای همه‌ی اتفاقات مسیر را رصد و کاربر را از آن‌ها باخبر می‌کند.

مسیریابی راحت‌تر با «راهنمای خروجی‌ها»

قابلیت نمایش خروجی بزرگراه‌ها در نسخه‌ی iOS نشان
نشان

«راهنمای خروجی‌ها»‌ به کاربران کمک می‌کند تا راحت‌تر خروجی مدنظرشان را به‌ویژه در نزدیکی پل‌ها و زیرگذرها و رمپ‌های خروجی تقاطع‌های غیر‌هم‌سطح پیدا کنند و در زمان مناسب از خروجی مدنظرشان خارج شوند. 

بهبود نمایش جزئیات نقشه 

رنگ ترافیک‌ها و نمایش پارکینگ‌های آنلاین در نسخه‌ی iOS نشان
نشان

نشان می‌گوید که در نسخه‌ی جدید iOS، نمایش رنگ‌ ترافیک و عنوان خیابان‌ها و سایر جزئیات نقشه بهبود پیدا کرده‌اند. درمقابل، کاربران می‌توانند مکان پارکینگ‌ها را حین رانندگی مشاهده کنند. یکی از امکانات دیگر نسخه‌ی جدید، نمایش پارکینگ‌های آنلاین برای کاربرانی است که در مشهد از نشان استفاده می‌کنند. مجموع این تغییرات باعث شده است تا فاکتورهای نمایش نقشه در نسخه‌ی جدید iOS، مطابق جدیدترین نسخه‌ی نشان در گوشی‌های اندرویدی شود. 

تغییرات جست‌وجو

در نسخه‌ی جدید نشان، میان‌برهای «خانه» و «محل کار» به قسمت جست‌وجو اضافه شده‌اند و امکان حذف یک مکان از تاریخچه‌ی مقصدها یا اضافه‌کردن مقصد جدید به مکان‌های شخصی برای کاربران فراهم شده است.

در نسخه‌های قبلی،‌ کاربران مجبور بودند برای مسیریابی به مقصد جدید،‌ روی گزینه‌ی پایان سفر کلیک و سپس مقصد جدید را جست‌وجو و به‌سمت آن مسیریابی کنند. این امکان در نسخه‌ی جدید فراهم شده است تا کاربران مقصد جدیدی را حین مسیریابی، جست‌وجو و مجدداً مسیریابی کنند.

اضافه‌شدن «بیژن» به سخن‌گوها 

نشان می‌گوید که عملکرد سخن‌گوهای خود را بهبود داده و سخن‌گوی جدیدی به‌ نام «بیژن» را به نسخه‌ی جدید اپلیکیشن خود اضافه کرده است. در نسخه‌ی جدید، سخن‌گوهای هوشمند نام خیابان‌ها و معابر را به‌وضوح اعلام می‌کنند و به‌ادعای نشان، تجربه‌ی کاربری در بخش سخن‌گوها ارتقا پیدا کرده است. 

مقاله‌ی مرتبط
  • بهترین اپلیکیشن های مسیریابی

نشان ادعا می‌کند که تغییرات زیادی با هدف بهبود رابط کاربری در نسخه‌ی جدید اعمال کرده است تا صاحبان گوشی‌های آیفون تجربه‌ی بهتری در استفاده از نشان کسب کنند.