تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737227
شناسه : 3737227
تاریخ :
خروجی ستاد تنظیم بازار در کیفیت زندگی مردم شفت باید دیده شود اقتصاد ایران: شفت- فرماندار شفت گفت: خروجی ستاد تنظیم بازار در کیفیت زندگی مردم شفت باید دیده شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی بعد از ظهر شنبه در جلسه مشترک تنظیم بازار و اقدام مشترک شهرستان شفت که با حضور رؤسای ادارات در محل فرمانداری برگزار شد، ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و تسلیت شهادت شهید قدس اسماعیل هنیه اظهار کرد: خدمت به مردم حق الناس است و باید آن را به درستی ادا کنیم، تعزیرات نقش مهمی در نظارت‌ها دارد و باید مستمر پای کار باشد و تیم بازرسی کامل در صورت مشاهده تخلف بویژه گرانفروشی فوری اقدام کنند.

فرماندار شفت بر لزوم تشدید نظارت‌ها بر بازار، کنترل قیمت‌ها همچنین همکاری ادارات صمت، تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، مرکز بهداشت، جهاد کشاورزی، دامپزشکی و اتاق اصناف تاکید کرد و افزود: جهت اطمینان و آرامش مردم از قیمت کالا و خدمات در بازار، این بازرسی‌ها مستمر ادامه داشته باشد.

نقدی با بیان اینکه دولت برنامه ریزی های لازم را برای کنترل قیمت‌ها در بازار و کالاهای اساسی انجام داده است، بیان کرد: گشت‌های مشترک برای کنترل بازار و جلوگیری از تخلفات صنفی به ویژه در خصوص گرانفروشی ها در سطح شهرستان انجام و برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اهمیت کنترل قیمت‌ها در بازار افزود: خروجی ستاد تنظیم بازار باید در سطح شهرستان و در کیفیت زندگی مردم دیده شود و تغییر بایستی به نفع مردم و اثرات آن در کاهش سطح عمومی قیمت‌ها مشهود باشد.

فرماندار شفت ادامه داد: به هیچ عنوان نباید افزایش قیمت‌های غیرقانونی بدون استدلال و کار کارشناسی در بازار داشته باشیم و باید مایحتاج مردم با قیمت مصوب تأمین و با متخلفان نیز در این زمینه قاطع برخورد شود.

وی افزود: کارگروه تنظیم بازار به عنوان مهم‌ترین متولی تصمیم گیری در حوزه بازار با جدیت با گران فروشی، کم فروشی در بازار شفت به شدت برخورد خواهد کرد.
عده‌ای فرصت‌طلب موجب تشدید فشارها بر مردم می‌شوند.

نقدی با بیان اینکه گذر از گردنه بحران اقتصادی همراهی همه مردم و مسؤولان را می‌طلبد، اضافه کرد: جلسات باید خروجی‌های عملیاتی داشته باشند تا بتوان تأثیر آن را در زندگی مردم به وضوح مشاهده کرد.

نقدی بر لزوم همکاری و تعامل مدیران جهت پیشبرد اهداف شهرستان تاکید کرد و گفت: مدیران باید کمک کنند تا کارها و جلسات از نظر شکلی منظم و از نظر ماهوی خروجی کاربردی داشته باشند و نتایج آن افزایش کیفیت خدمات به مردم باشد.