تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737179
شناسه : 3737179
تاریخ :
هنرستان هنرهای زیبا در قزوین تعطیل نخواهد شد اقتصاد ایران: قزوین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین با بیان اینکه هنرستان هنرهای زیبای استان تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد، گفت: فضاسازی‌های صورت گرفته در چند روز اخیر به دور از واقعیت بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حسین براتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مباحث مطرح‌شده در رابطه با تعطیلی هنرستان هنرهای زیبا در استان قزوین اظهار کرد: هنرستان هنرهای زیبا در استان قزوین تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد و در سال تحصیلی جدید نیز به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت استانداری قزوین و همچنین همراهی اداره کل آموزش‌وپرورش استان قزوین هنرستان هنرهای زیبا در استان قزوین کما فی السابق به کار خود ادامه خواهد داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تأکید کرد: این هنرستان در سال تحصیلی جدید نیز در رشته‌های فرهنگی و هنری که داشته به کار خود ادامه خواهد داد و خللی در روند آموزشی این هنرستان ایجاد نخواهد شد.

وی تأکید کرد: با توافق صورت گرفته مقرر شد برای جذب هنرجو در سال جدید هر دو هنرستان متعلق به آموزش‌وپرورش و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به یک شیوه اقدام کرده و فعالیت آموزشی خود را ادامه دهند.

براتی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین برای تأمین محل هنرستان تعهداتی داشته اما قرار شد در سال جاری نیز با همراهی اداره کل آموزش‌وپرورش مانند سال قبل اقدام شود.

وی ادامه داد: برای سال آینده بنا به اقتضای شرایط و با اولویت تأمین فضا تصمیم‌گیری خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در پایان یادآور شد: فضاسازی‌های صورت گرفته در چند روز اخیر به دور از واقعیت بوده و افراد بدون اطلاع از جزئیات این فضاسازی را انجام داده بودند.