تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737161
شناسه : 3737161
تاریخ :
۲۰۰ مازندرانی در مسابقات قرآنی رقابت دارند اقتصاد ایران: بابل -رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران از رقابت ۲۰۰ مازندرانی در مرحله استانی چهل‌وهفتمین مسابقات قرآنی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری بعدازظهر شنبه در حاشیه مسابقات قرآنی اظهار کرد: مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه مازندران در بخش آقایان در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل و در بخش بانوان در مؤسسه نورین بابل طی امروز و فردا، ۱۳ و ۱۴ مردادماه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه مجموعاً ۲۰۰ نفر در دو بخش بانوان و آقایان در مرحله استانی این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، افزود: پس از ۱۰ سال شاهد حضور افراد زیر ۱۸ سال در این دوره از مسابقات هستیم.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه سعید قربانی به‌عنوان ناظر مسابقات در این دوره از مسابقات ایفای نقش دارد، گفت: در بخش آقایان معتز آقایی در رشته حسن حفظ، سیداحمد میریان در رشته وقف و ابتدا، حسن ربیعیان در رشته صوت، سیدمحمدهادی قاسمی در رشته لحن، مرتضی خرمی در رشته تجوید داوری این دوره از مسابقات را بر عهده دارند.

سیفی اظهار کرد: در بخش بانوان نیز اعظم الوندی در رشته لحن، محبوبه کاتب در رشته تجوید، حوریه اقبایی در رشته وقف و ابتدا و زهره مقدسی در رشته صوت و فاطمه‌سادات حسینی‌فر در رشته حسن حفظ کرسی قضاوت را بر عهده دارند.