تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3737159
شناسه : 3737159
تاریخ :
با One UI 7 ساخت فولدرهای بزرگ در هوم‌اسکرین گوشی‌های گلکسی ممکن می‌شود اقتصاد ایران: به‌لطف به‌روزرسانی One UI 7، امکان ساخت فولدر‌های بزرگ برای کاربران گوشی‌های سامسونگ امکان‌پذیر خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سامسونگ درحال توسعه‌ی رابط کاربری One UI 7 بر‌پایه‌ی اندروید ۱۵ است و می‌خواهد تعداد زیادی از ویژگی‌های کاربردی را به گوشی‌هایش اضافه کند.

به‌گزارش Sammy Fans، در رابط کاربری One UI 7 امکان ساخت فولدرهای بزرگ در هوم‌اسکرین گوشی‌های گلکسی فراهم خواهد شد. این قابلیت مورد جدیدی نیست و از قبل در مدل‌های مختلف گوشی شیائومی و سایر دستگاه‌های چینی وجود داشته است.

فولدر‌های بزرگ رابط کاربری شیائومی
فولدر‌های بزرگ در HyperOS
فولدر‌های بزرگ رابط کاربری سامسونگ
طراحی منتسب‌ به فولدر‌های بزرگ One UI 7

در HarmonyOS هواوی و HyperOS شیائومی فولدر‌های بزرگ قابلیت‌های شخصی‌سازی مختلفی دارند و می‌توان چینش برنامه‌های موجود در آن‌ها را به‌دلخواه تغییر داد. در حالت عادی ابتدا باید فولدر را باز کرد و سپس روی برنامه‌ی مورد نظر ضربه زد، اما با استفاده از فولدر‌های بزرگ می‌توان بدون باز کردن فولدر و تنها با یک ضربه، به برنامه دسترسی پیدا کرد.

فولدر‌های بزرگ دارای حداکثر هشت برنامه با چیدمان ۳ در ۳ هستند که می‌توان آن‌ها را تنها با یک ضربه باز کرد. در فضای نهم فولدر باقی برنامه‌ها نشان داده می‌شوند که می‌توان با ضربه زدن آن‌ها را مشاهده و سپس باز کرد.

مقاله‌های مرتبط
  • لیست همه تغییرات One UI 7 لو رفت؛ گوشی‌های سامسونگ آپدیت بزرگی دریافت می‌کنند
  • تغییراتی بزرگ در راهِ رابط کاربری سامسونگ؛ تصاویری از One UI 7 فاش شد
  • اپلیکیشن ساعت One UI 7.0 لو رفت؛ آیکون جدید، طراحی جذاب‌تر

به‌نظر می‌رسد عملکرد فولدر‌های بزرگ گوشی سامسونگ مشابه گوشی‌های چینی خواهد بود. برای مشاهده‌ی فولدر‌های بزرگ باید منتظر نسخه‌های بتای One UI 7 باشیم.

ممکن است روند انتشار اولین نسخه‌ی بتا در ماه میلادی جاری از کره‌‌ی جنوبی آغاز شود و سپس به‌دست کاربران آلمانی، هندی، بریتانیایی و آمریکایی برسد. احتمالاً نسخه‌‌ی نهایی One UI 7 در ماه اکتبر (مهر و آبان) منتشر خواهد شد.