تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3737144
شناسه : 3737144
تاریخ :
حزب الله ۲ پایگاه ارتش اسرائیل را هدف قرار داد اقتصاد ایران: حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام که دو موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان امروز شنبه با صدور بیانیه‌هایی اعلام که دو موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داده است.

حزب الله لبنان اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و حمایت از مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت امروز شنبه موضع نظامی «العاصی» را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کردند.

حزب لبنان در بیانیه دوم خود اعلام کرد که در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهرک‌های جنوب لبنان به ویژه شهرک عیتا الشعب، رزمندگان مقاومت لبنان ساختمان مورد استفاده نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرک «میتات» هدف حملات موشکی قرار داده و موشک مستقیما به هدف اصابت کرده است.

سخنان سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله که روز پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید «فؤاد شکر»، فرمانده نظامی ارشد حزب‌الله انجام شد، همچنان در رسانه‌ها و محافل عبری بازتاب دارد و این رسانه‌ها به وضعیت وحشت و انتظاری که صهیونیست‌ها به‌دلیل ترس از پاسخ مقاومت در آن به‌سر می‌برند، اشاره کردند.

رسانه‌های عبری اعلام کردند: این سخنان دبیرکل حزب‌الله بسیار «تهاجمی» و بی‌سابقه بود و نصرالله با تهدید چشمگیر خود و گفتن این جمله که «اسرائیل قطعاً باید منتظر پاسخ باشد»، اسرائیلی‌ها را در وضعیت انتظار و وحشت نگه داشته است.

انتهای پیام/