تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3737142
شناسه : 3737142
تاریخ :
حسابدار شرکت خصوصی، اختلاسگر از آب درآمد اقتصاد ایران: رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری یک کارمند حسابداری شرکت خصوصی که ۲۰۰ میلیارد ریال اختلاس کرده بود، خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ علی قاسم پور با اشاره به جزئیات این خبر گفت: در روزهای اخیر، مدیر یک شرکت خصوصی به پلیس مراجعه کرد و مدعی شد که یکی از کارمندان واحد حسابداری شرکتش، از او سرقت می کند. پیرو همین شکایت، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل شد و بررسی موضوع در دستور کار همکاران من قرار گرفت.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری ۱۱۸ ستارخان برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری متهم، به موقعیت اعزام شدند. پس از انجام تحقیقات و بررسی حساب‌های درآمد و هزینه شرکت، وجود ناهمخوانی و اختلاس در شرکت محرز شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد این کارمند، در دو سال گذشته، مبالغی را از حساب شرکت برداشته و به حساب بستگان خود واریز کرده است.

قاسم پور گفت: این متهم که زن بود؛ توانسته بود مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از همین طریق از شرکت اختلاس کند.

وی با این مبلغ، یک واحد آپارتمان، سه دستگاه خودرو و نیم کیلو طلا خریده بود. همچنین اعتراف کرد که در حال ساخت یک ویلا در خارج از تهران با همین پول‌ها بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد که در قسمت صندوق و امور مالی و حسابداری حتما از افراد مورد اطمینان بکارگیری شود. همچنین نظارت به صورت مستمر انجام شود تا شاهد وقوع این جرائم نباشیم.