تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737141
شناسه : 3737141
تاریخ :
نقش مهم خبرنگار در توسعه صنعت اردبیل ماندگار است اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران نقش بسیار مهمی در توسعه صنعت استان و تبیین برنامه‌های دولت خدمتگذار دارند که باید از این ظرفیت مهم استفاده شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

هاشم علایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن روز خبرنگار بر اصحاب رسانه و تقارن آن با هفته ملی حمایت از صنایع کوچک، اظهار کرد: ۱۷ مردادماه که به یاد شهادت مظلومانه شهید «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، «روز خبرنگار» نامیده شده، فرصت مغتنمی است تا قدردان زحمات خبرنگاران در عرصه‌های مختلف اطلاع‌رسانی باشیم.

وی اصلی‌ترین هدف از تشکیل شرکت شهرک‌های صنعتی را بسترسازی زیرساخت‌های تولیدی و ارائه خدمات به صنعتگران و کارآفرینان برشمرد و تصریح کرد: تحقق این هدف مهم با مشارکت رسانه‌ها میسر خواهد شد تا با اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده و القای ذهنیت تولید و سرمایه‌گذاری بین آحاد مردم، زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اختصاص میز خبرنگاران در این شرکت خبر داد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی این آمادگی را دارد تا در تمامی جلسات، بازدیدها و مراسم‌ها پذیرای اهل قلم باشد تا نسبت به اطلاع‌رسانی‌های دقیق و صحیح اقدام شود.

علایی نقد دلسوزانه خبرنگاران را راهگشای اصلاح جامعه دانست و افزود: مطالبه‌گری این قشر باید فرصت مغتنمی برای ارائه عملکرد مسئولان باشد و هر مسئولی مقدمات ارائه عملکرد و اقدامات خود را فراهم سازد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل رسانه‌ها را ابزاری مهم در راه تولید و جذب سرمایه‌گذار برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با کمک اصحاب رسانه شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر صنعت استان و حل مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.