تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737120
شناسه : 3737120
تاریخ :
دولت پاکستان با آمران و عاملان جنایت پاراچنار قاطعانه برخورد کند اقتصاد ایران: قم- مدیر حوزه‌های علمیه، اقدام تروریستی گروه‌های تندرو و تکفیری در به شهادت رساندن و زخمی کردن عده‌ای از برادران مسلمان و پیروان اهل بیت (ع) در منطقه پاراچنار پاکستان را محکوم کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در خصوص شهادت و زخمی شدن جمعی از مسلمانان در منطقه شیعه‌نشین پاراچنار پاکستان بدین شرح است:

خبر شهادت و زخمی شدن جمعی از برادران مسلمانان در منطقه شیعه‌نشین پاراچنار پاکستان توسط عناصر افراطی و تکفیری باعث تألم و تأثر فراوان گردید.

گروه‌های تکفیری و افراطی هم صدا و هماهنگ با رژیم صهیونیستی بر ضد جامعه مسلمانان اقدام به توطئه و ارتکاب جنایت می‌کنند. جنایات سازماندهی شده این گروه‌های جاهل و بیگانه از اسلام، همواره مورد حمایت دولت‌های استکباری و رژیم جنایت کار صهیونیستی قرار گرفته است.

به نام حوزه‌های علمیه اقدام تروریستی گروه‌های تندرو و تکفیری در به شهادت رساندن و زخمی کردن عده‌ای از برادران مسلمان و پیروان اهل بیت (ع) در منطقه پاراچنار پاکستان را محکوم می‌نمایم.

از دولت پاکستان و علمای مسلمان آن دیار انتظار می‌رود ضمن مقابله با جنایات جریان‌های تکفیری و تروریستی تدابیر لازم را اتخاذ نمایند و عاملان و آمران این جنایت بزرگ را محاکمه و تنبیه نمایند و از تکرار چنین جنایاتی که باعث تفرقه و تحریک احساسات و عواطف عمومی مسلمانان منطقه و جهان و به ویژه در داخل پاکستان می‌گردد و به گسترش تروریسم و بی‌ثباتی در این کشور و منطقه می‌انجامد، با قاطعیت برخورد نمایند.

در پایان ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ پاکستان و پیرامون اهل بیت (ع)، از صبوری و خردورزی و شکیبایی مردم پاکستان و بویژه پیروان اهل بیت (ع) و اهتمام آنان به حفظ وحدت و همبستگی اسلامی و نیز توجه به مسائل کلان امت اسلام سپاسگزارم.

از خداوند متعال برای شهدا و مجروحان این جنایات، آرزوی اجر عظیم و صبر جمیل را خواستارم.