تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3737116
شناسه : 3737116
تاریخ :
حمید سوریان: شرایط المپیک متفاوت‌تر از همه رویدادها است اقتصاد ایران: قهرمان ۷ مداله کشتی فرنگی المپیک و جهان گفت: المپیک شرایطش متفاوتر از همه رویدادهای ورزشی است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی با بیان این مطلب گفت: تا به اینجای کار همه چیز خوب بوده و امیدوارم که در ادامه نیز خدا کمک کند و طی روزهای آتی نیزکشتی گیران با شرایط ایده آل پا به میدان رقابت بگذارند و بهترین نتیجه را کسب کنند.

وی در مورد حضور کشتی گیران خارج از دهکده گفت: صد در صد مفید خواهد بود، تدبیری که انجام شده با توجه به گزارش و اخباری که از دهکده در روزهای اخیر مطرح شده و فارغ از آن، تجربه حضور در ۳ رقابت المپیک که ۲ میدان آن با شکست همراه بود می‌تواند دلیلی بر این موضوع باشد.

سوریان ادامه داد: دلیل این شکست‌ها، فضای داخل دهکده، استرس حضور در آن محیط، شرایط سخت رقابتی که ایجاد می‌کند بود و به نظرم این کار خوبی از سوی فدراسیون بوده تا کشتی گیران در فضای مناسب با آرامش خاطر تمرینات را دنبال کنند.

وی در مورد عملکرد کشتی گیران گفت: تمامی تدابیری که لازم بود، از سوی فدراسیون لحاظ شده و با توجه به تلاش‌های شبانه روزی فدراسیون، کادر فنی و قهرمانان، شرایط برای افتخارآفرینی مهیا است، اما باید بپذیریم که المپیک میدان بسیار سختی است و همه رقبا تلاش کرده‌اند، ولی ما امیدواریم.

سوریان در پایان خاطرنشان کرد: مردم عزیز برای کشتی گیران دعا کنند، امیدوارم اتفاقات خوب بیافتد و دل هموطنان ما شاد شود و پرچم کشورمان به اهتزاز درآید.