تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737110
شناسه : 3737110
تاریخ :
نقش تکمیل زنجیره ارزش محصولات بر کاهش رکود در بازار اقتصاد ایران: رییس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تکمیل زنجیره ارزش محصولات به کاهش رکود کمک می‌کند، گفت: تکمیل زنجیره ارزش فولاد استان در دستور کار قرار دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام زارع امروز شنبه در اولین رویداد آموزشی و استارت آپی طرح توسعه زنجیره ارزش راهبردی ماهیان سرد آبی کشور به میزبانی اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ورود به حوزه زنجیره ارزش یکی از اقدامات ارزشمند وزارت کشور در چند سال اخیر بود، اظهار کرد: قرار گرفتن یک محصول تولیدی در زنجیره ارزش فواید بسیاری دارد.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه تکمیل زنجیره ارزش محصولات به کاهش رکود کمک می‌کند، افزود: تکمیل زنجیره ارزش فولاد استان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو)، خاطرنشان کرد: این استان در حوزه ارائه زنجیره ارزش محصولاتی مانند بادام و ماهیان سرد آبی در این نمایشگاه عملکرد مطلوبی داشت.

زارع با بیان اینکه بودجه‌ای برای تکمیل زنجیره‌های ارزش در کشور اختصاص داده نشده است، عنوان کرد: درصدد هستیم تا بودجه‌ای برای زنجیره‌های ارزش از اتاق بازرگانی ایران درخواست کنم.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هر فردی که در راستای بهبود فضای کسب و کار فعالیت می‌کند، عضوی از اتاق بازرگانی است.