تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737102
شناسه : 3737102
تاریخ :
مقابله با جرم نیازمند اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع است اقتصاد ایران: سنندج_فرمانده انتظامی کردستان گفت: مقابله با جرم نیازمند اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطع است و دستگاه قضا و پلیس باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان قروه با تسلیت شهادت «اسماعیل هنیه» اظهار کرد: رژیم صهیونیستی زنان و کودکان بی گناه زیادی را شهید و جانباز کرده‌اند و این بیانگر جنایات آنها است.

وی امنیت و سلامت را بزرگترین نعمت برای همه بندگان خدا دانست و بیان کرد: نیروهای نظامی، انتظامی، شورای تأمین همگی برای حفظ امنیت در این استان و شهرستان قروه تلاش می‌کنند و با صلابت و اقتدار حافظ امنیت و آرامش مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: باید وحدت، انسجام و همدلی بین همه اعضای نیروهای نظامی و انتظامی وجود داشته باشد و برای برخورد با هرگونه نا امنی و مقابله با جرم، سرقت و شرارت تلاش شود.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: شهرستان قروه از نظر جمعیت و وسعت در جایگاه پنجمین استان کشور قرار دارد اما از لحاظ جرایم سوم است و باید تلاش زیادی برای مقابله با جرم در این شهرستان انجام شود.

سردار آزادی با بیان اینکه بسیاری از جرایم و تخلفات قروه به تصادفات برمی گردد، یادآور شد: رسانه‌ها، مدارس و خانواده‌ها مردم را آگاه سازند تا زمینه کاهش تصادفات نیز در شهرستان قروه و سطح استان فراهم شود.

وی سرقت را نیز از دیگر جرایم شهرستان قروه دانست و گفت: مقابله با این مورد نیازمند اقدامات پیشگیرانه و برخورد قاطعانه است و دستگاه قضا و پلیس در این زمینه باید تلاش بیشتری کنند.

وی پیشگیری از وقوع جرم را نیازمند تلاش همه افراد جامعه و دستگاه‌های اجرایی دانست و اذعان کرد: برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه همه افراد باید پلیس را همراهی کنند.

فرمانده انتظامی کردستان همچنین به میزبانی استان از زائران اربعین حسینی پرداخت و گفت: کردستان امسال سومین سال پیاپی است که افتخار میزبانی زائران اربعین حسینی را دارد و این برای استان ما ارزشمند است.

سردار آزادی اضافه کرد: میزبانی از زائران اربعین حسینی برکات زیادی برای همه مردم دارد و امید که از این برکات همه مردم بهره مند شوند.

در این مراسم از تلاش‌های علیرضا صفری که به درجه بازنشستگی نائل آمد تجلیل و کامبیز رستم نیا به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان قروه معرفی شد.