تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3737056
شناسه : 3737056
تاریخ :
۱۰۰ میلیارد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در اصفهان توقیف شد اقتصاد ایران: اصفهان _ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف محموله لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سردار محمدرضا هاشمی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های مقابله‌ای خود با قاچاقچیان کالا در پی کسب خبری مبنی بر دپوی محموله لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از واحدهای صنفی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و معاونت غذا و دارو به محل اعزام و در حضور متصدی واحد صنفی این مکان را مورد بازدید قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پس از بررسی‌های دقیق صورت گرفته ۳۳ هزار و ۳۵۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف و توقیف شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال ارزش گذاری شده است اظهار داشت: در این رابطه متصدی واحد صنفی پس از تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد.