تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3736995
شناسه : 3736995
تاریخ :
شرکت هوایی آتا تاکنون بلیت‌های اربعین خود را عرضه نکرده است اقتصاد ایران: رئیس هیأت مدیره شرکت هوایی آتا گفت: شرکت هوایی آتا تا بدین لحظه بلیت پروازهای خود را عرضه نکرده و فروش هرگونه بلیت به اسم این شرکت از درجه اعتبار ساقط است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به آستانه اربعین حسینی و آغاز فروش بلیت‌های هوایی، شرکت هوایی آتا ایر فروش بلیت‌های ویژه اربعین خود را آغاز نکرده اما تعدادی از سایت‌های فروش بلیت اقدام به عرضه بلیت‌های این شرکت با قیمت بالاتر از حد مصوب کرده‌اند، برهمین اساس مرتضی حیدری رئیس هیأت مدیره شرکت هوایی آتا اطلاعیه در این زمینه منتشر کرده است.

متن اطلاعیه بدین شرح است؛

به نام خدا

به اطلاع هموطنان گرامی و زائران حسینی می‌رساند شرکت هواپیمایی آتا در ایام اربعین سال جاری نیز همچون سال‌های گذشته افتخار میزبانی از راهیان پر نور مراسم با شکوه اربعین حسینی را خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ تا کنون هیچ گونه بلیت پرواز اربعین توسط این هواپیمایی عرضه نشده است و به زودی زمان آغاز فروش و نحوه خرید بلیت پروازهای اربعین طبق برنامه مصوب و دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری، از طریق سایت و حساب‌های رسمی هواپیمایی آتا اطلاع رسانی خواهد شد.

بدیهی است هرگونه عرضه بلیت به نام این هواپیمایی تا قبل از اعلام رسمی از درجه اعتبار ساقط است.