تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736989
شناسه : 3736989
تاریخ :
داوری مسابقات قرآنی در مازندران مطلوب است اقتصاد ایران: بابل - پیشکسوت و داور قرآنی در مازندران گفت: وضعیت داوری چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی در استان مطلوب و خوب است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار، سعید قربانی ظهر شنبه در افتتاحیه مرحله استانی چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه مازندران که در امامزاده قاسم (ع) بابل در حال برگزاری است، گفت: دوره‌های متمادی مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه مازندران به لطف الهی از کیفیت و شکل مناسبی و خوبی برخوردار بوده و لازم می‌دانم از همه دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات نهایت تشکر را داشته باشم.

وی افزود: در این دوره از مسابقات از داوران کشوری و بین‌المللی بسیار خوبی در بخش آقایان و بانوان بهره‌مند هستیم و این یکی از برجستگی‌های این مسابقات است.

این پیشکسوت و داور قرآنی، تصریح کرد: هر چه بیشتر با قرآن مأنوس می‌شویم بی‌تردید رفتارمان قرآنی و به اهل بیت (ع) باید نزدیک باشد.

وی یکی از بزرگترین جاذبه و دافعه در گسترش قرآن در جامعه را نحوه رفتار، فرهنگ و سبک زندگی قرآنیان دانست و اظهار کرد: هر چه ما در قرآن ورود بیشتری داشته باشیم، آثار و برکات آن در جامعه باید بروز و ظهور بیشتری داشته باشد.