تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736969
شناسه : 3736969
تاریخ :
ارزیابی تکمیلی طرح شهید زین‌الدین در زنجان آغاز می‌شود اقتصاد ایران: زنجان-معاون استاندار زنجان از آغاز فرآیند ارزیابی تکمیلی طرح استخدامی شهید زین‌الدین از ۱۴ مردادماه خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شهامی. ظهر شنبه در نشست خبری به منظور تشریح طرح استخدامی شهید زین‌الدین اظهار کرد: این طرح با هدف انتخاب نیروهای باکیفیت برای نخستین بار با مسئولیت استانداری در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای استخدام نیروهای مورد نیاز، پست‌های کلیدی تعیین شدند، عنوان کرد: ۹ دستگاه اجرایی با ۷۸ پست در این طرح قرار گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با اشاره به اینکه پس از بررسی‌های کارشناسی، دفترچه منتشر شد، خاطرنشان کرد: در آزمون کتبی ۵ برابر ظرفیت افراد انتخاب شدند و در نهایت ۳۶۰ نفر در این مرحله پذیرفته شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله بررسی مدارک داوطلبان در دستور کار قرار گرفت که ۲۳ نفر کسر مدارک داشتند، ۱۸ نفر جایگزین شدند و ۱۰ نفر هم انصراف دادند.

شهامی اعلام کرد: ارزیابی تکمیلی از روز یکشنبه ۱۴ مردادماه به مدت ۱۱ روز انجام می‌شود که شامل سه بخش است و در آن شایستگی‌های عمومی مثل مسئولیت‌پذیری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۵۰ نفر ارزیاب استانی کار ارزیابی تخصصی را بر عهده دارند، گفت: یک نفر از ۵ نفر که حائز بیشترین امتیازات شود به کارگزینی معرفی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی از روز و جزئیات مصاحبه خود مطلع شوند.

وی در مورد اعتراض برخی افراد نسبت به نحوه دعوت برای مصاحبه و ادعای آن‌ها در مورد نخبه بودن و دعوت نشدن برای مصاحبه اظهار کرد: همه موارد طبق قانون انجام شده و این افراد حتماً حائز شرایط مندرج در دفترچه نبودند.

شهامی در خصوص ساماندهی نیروهای قرارداد معین تصریح کرد: ابتدای دولت بیش از ۶۸ نفر نیروی قرارداد کار معین داشتیم که در حال حاضر به ۵۴ نفر رساندیم.

وی به موضوع جذب ۱۰ نفر نخبه برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان اظهار کرد: پست‌های خالی را به بنیاد نخبگان استان معرفی کردیم ولی اطلاعی از انتشار فراخوان نداریم.