تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736956
شناسه : 3736956
تاریخ :
سواری پژو با بیش از ۶۰ کیلوگرم تریاک در بیرجند متوقف شد  اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از کشف ۶۰ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده است. 

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا فولادی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی هنگام کنترل محورهای اصلی در شهرستان بیرجند به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: راننده سواری پژو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی آن را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو ۶۰ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فولادی همچنین از کشف ۲۱ کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو در شهرستان نهبندان خبر داد و افزود: مأموران ایست و بازرسی "سهل آباد" شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو که از مبدا زاهدان به مقصد مشهد در حال حرکت بود مشکوک شده و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از سواری پژو، مقدار ۲۱ کیلو گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند که در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فولادی خاطرنشان کرد: برخورد مأموران انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.