تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736941
شناسه : 3736941
تاریخ :
تقاطع غیر هم سطح زهک به مرحله نهایی رسید اقتصاد ایران: زاهدان_ مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، گفت: ساخت تقاطع غیر هم سطح عطاء محمد زهک وارد مرحله نهایی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری افزود: مرحله ساخت تقاطع غیر هم سطح عطاء محمد شهرستان زهک در مسیر کریدور شرق کشور (چابهار- میلک) به مرحله نهایی رسید، عملیات ساخت این پروژه مهم عمرانی با دو دهانه ۲۲ متری از سال گذشته آغاز شد و در حال حاضر به مرحله نصب تیرها در مراحل نهایی کار خود رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ساخت این تقاطع غیر هم سطح ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و اعتبار مورد نیاز برای اتمام آن نیز دو هزار میلیارد ریال خواهد بود، تصریح کرد: با پیگیری‌های این اداره کل امید می‌رود همانند پل شیله در محور زابل_زاهدان این طرح مهم عمرانی نیز کمتر از مدت زمان قرارداد با وجود بدهی قابل توجه به پیمانکار آماده بهره برداری شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این پروژه، می‌تواند ضمن کاهش تلفات جاده‌ای و تسهیل در ترانزیت کالا از چابهار به میلک نقش مهمی در بهبود شرایط ترافیکی و نیز در سطح یک المان در سیمای بصری ورودی شهرستان زهک نقش آفرین باشد.