تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3736934
شناسه : 3736934
تاریخ :
اضافه شدن ۲ مشاور تیم اوباما به کمپین هریس اقتصاد ایران: کمپین کامالا هریس دو مشاور ارشد باراک اوباما را به تیم کمپین انتخاباتی خود اضافه کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک منبع آگاه خبر داد کمپین کامالا هریس سه مشاور ارشد جدید از جمله دو استراتژیست ارشد باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا را به تیم کمپین انتخاباتی خود افزوده است.

براساس این گزارش، «دیوید پلاف» مدیر کمپین انتخاباتی اوباما در سال 2008 و مشاور ارشد وی در کمپین سال 2012، به عنوان مشاور ارشد، وارد کمپین هریس شد.

این منبع افزود: «استفانی کاتر» کهنه سرباز بخش ارتباطات که پیشتر به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید در دوران باراک اوباما و قائم مقام کمپین وی فعالیت می کرده است، به تیم انتخاباتی هریس اضافه شد. کاتر به عنوان یک مشاور ارشد در پیام رسانی استراتژی در کمپین هریس فعالیت می کند.

این در حالی است که شرکت کاتر برای برگزاری کنوانسیون ملی دموکرات ها در ماه اوت قرارداد بسته است.    

براساس این گزارش، از دیگر برجستگان تیم اوباما که در حال پیوستن به کمپین هریس هستند می توان به میچ استوارت، که در هر دو کمپین اوباما فعالیت کرده و به عنوان مشاور ارشد در ایالت های رقابتی کار خواهد کرد، و نیز دیوید بایندر که مسئول عملیات تحقیقی نظرسنجی های عمومی تیم اوباما بوده و قرار است به عنوان مسئول عملیات تحقیقی نظرسنجی های تیم هریس فعالیت کند.

بر این اساس، تمام انتصابات جدید به اطلاع جن اومالی دیلون مدیر کمپین هریس خواهد رسید که خود نیز یکی از مقامات سابق هر دو کمپین اوباما بوده و کمپین جو بایدن در سال 2020 را نیز مدیریت کرده و کمپین 2024 بایدن را ( پیش از کناره گیری) نیز ار داخل کاخ سفید راه اندازی کرده بود.

در همین حال یکی از مقامات کاخ سفید روز جمعه اظهار کرد مایک دانیلون، یکی از  مشاوران بایدن که کاخ سفید را برای پیوستن به کمپین انتخاباتی سال جاری وی ترک کرده بود، بار دیگر برای خدمت در 6 ماهه ی باقی مانده از ریاست جمهوری بایدن، به کاخ سفید بازگشت.

جو بایدن در تاریخ 12 جولای در نامه ای کناره گیری خود از رقابت های انتخاباتی را اعلام و از کامالا هریس اعلام حمایت کرد.

هریس باید برای تضمین نامزدی‌اش در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها که از 19 تا 22 آگوست در شیکاگو برگزار می شود، حمایت دست‌کم 1969 دلگیت از مجموع 3936 دلگیت را به‌دست آورد.

در همین حال کمیته ملی دموکرات ها اعلام کرد دلگیت های (وکلای انتخاباتی) کنوانسیون ملی دموکرات ها از یکم تا پنجم اوت (11 تا 15 مرداد) رای گیری مجازی را برای انتخاب رسمی کامالا هریس به عنوان نامزد دمکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2024، برگزار می کنند.

جیمی هریسون رئیس کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا اعلام کرد که این حزب تا تاریخ 7 آگوست (17 مرداد) نامزد نهایی خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی خواهد کرد و متعهد به یک فرآیند نامزدی آزاد و منصفانه است.

این در حالی است که نتایج تازه ترین نظرسنجی های رویترز/ایپسوس نشان می دهد کامالا هریس با یک درصد اختلاف از دونالد ترامپ در رقابت های انتخاباتی پیشی گرفته است.

براساس این نظرسنجی ، کامالا هریس نامزد احتمالی دموکرات ها از حمایت 43 درصد رای دهندگان برخوردار است در حالی که دونالد ترامپ 42 درصد حمایت ها را به خود اختصاص داده است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 5 نوامبر 2024 (15 آبان) برگزار می شود.

انتهای پیام/