تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736909
شناسه : 3736909
تاریخ :
شهادت مجاهدان مقاومت موجب جاری شدن خون در رگهای جامعه می‌شود اقتصاد ایران: تربت جام- مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: شهادت مجاهدان مقاومت موجب جاری شدن خون در رگهای جامعه می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی صبح شنبه در نشست علمی، فرهنگی، ترویجی و تبلیغی سبط النبی (ص) در مسجد جامع نیلشهر تربت جام اظهار کرد: شهادت مجاهدان مقاومت موجب جاری شدن خون در رگهای جامعه می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به مسائل روز و نقش آفرینی علما اظهار کرد: میزان و معیار ارزش گذاری افراد بر اساس ایستادگی در میدان حق و مبارزه با ظلم و ستم است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت اسماعیل هنیه افزود: کشورهای اسلامی در مقابل جنایات رژیم کودکش سکوت کردند و موضع نمی‌گیرند و یا به نفع این رژیم موضع می‌گیرند و شریک جرم و جنایت می‌شوند.

صاحبقرانی ادامه داد: شهادت مجاهدان مقاومت موجب جاری شدن خون در رگهای جامعه می‌شود و جریان حق به فتح و پیروزی ختم می‌گردد و رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه «بکشید ما را ملت بیدارتر می‌شود» تصریح کرد: قیام عاشورا در سال ۶۱ هجری قمری اتفاق افتاد و هرروز زنده‌تر می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه قرآن دشمنان را معرفی کرده است خاطر نشان کرد: شیعه و سنی باید از بزرگان و آزادگان خودشان امام حسین (ع) درس بگیرند و مسیری را که عزت و افتخار می‌آورد ادامه دهند.