تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736900
شناسه : 3736900
تاریخ :
مردم و رسانه‌ها واحدهای راکد تولیدی را معرفی کنند اقتصاد ایران: بندرعباس- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان، ضمن معرفی سامانه نهضت احیا از مردم خواست با معرفی بنگاه‌های اقتصادی راکد به این سامانه بپیوندند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل شهرزاد اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تاکنون بیش از ۷۸۰ بنگاه اقتصادی راکد احیا شده است که مشخصات آن‌ها در سامانه نهضت احیا به نشانی http://nehzatehya.ir در دسترس است.

وی با تأکید بر اینکه این بنگاه‌های اقتصادی سه دسته‌ی کوچک مقیاس، متوسط و بزرگ را شامل می‌شود، افزود: واحدهایی که فعالیت کمتر از ظرفیت استاندارد در پنج رسته صنعتی، معدنی، زراعی و باغی، شیلاتی و خدماتی داشتند شناسایی و در کارگروه رفع موانع استان نسبت به احیا آن‌ها تصمیم گیری شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان در خصوص اقدامات کارگروه رفع موانع تولید استان، توضیح داد: تأمین نقدینگی، پرداخت تسهیلات، استفاده از کمک‌های فنی اعتباری، نوسازی ماشین آلات و تجهیزات همچنین رفع مشکلات حقوقی، بازاریابی و بازار رسانی از جمله اقداماتی بوده که کارگروه در راستای احیا واحدهای راکد انجام داده است.

شهرزاد در خصوص سامانه نهضت احیا نیز گفت: مردم، اهالی رسانه و کارآفرینان می‌توانند با مراجعه به این سامانه ضمن دریافت مشخصات بنگاه‌های اقتصادی احیا شده‌ی استان در شناسایی واحدهای راکد دیگر یاری‌گر ما باشند و واحدهای اقتصادی راکد و نیازمند کمک را معرفی کنند.