تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3736893
شناسه : 3736893
تاریخ :
شهید میلاد بیدی تشییع و تا بهشت زهرا (س) بدرقه شد اقتصاد ایران: مراسم تشییع پیکر شهید میلاد بیدی از شهدای محور مقاومت که در حمله اخیر اسرائیل به ضاحیه بیروت به شهادت رسید، صبح امروز (شنبه ۱۳ مرداد) در تهران برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر پاسدار مدافع حرم شهید میلاد بیدی از مستشاران نظامی ایران در سوریه و لبنان که سه‌شنبه هفته گذشته در جریان حمله اسرائیل به ضاحیه بیروت به شهادت رسید، صبح امروز شنبه ۱۳ مرداد با حضور جمعی از مردم، مقامات لشکری و کشوری در تهران از منزل وی در سه‌راه افسریه به‌سمت ابتدای خیابان کلهر تشییع شد.

مراسم وداع با پیکر این‌شهید عصر دیروز جمعه ۱۲ مرداد با حضور خانواده وی و جمعی از مسئولان در معراج شهدای تهران برگزار شد.

صبح امروز شنبه هم از ساعت ۹، مراسم تشییع از منزل این‌شهید برگزار و بنا شد در بهشت زهرای تهران محل تدفین وی ادامه پیدا کند.

پیکر این شهید دقایقی پیش از ظهر امروز در قطعه ۵۰ بهشت‌زهرا به خاک سپرده شد. یکی از مسئولان حاضر در این‌مراسم محمد مخبر سرپرست پیشین ریاست جمهوری بود که در جمع خبرنگاران حاضر شده و ضمن بیان سخنانی، گفت: نابودی رژیم منحوس صهیونیستی امروز خواست مردم ایران و تمام آزادی خواهان جهان است.

میلاد بیدی مستشار نظامی ایران در سوریه و لبنان که در پی حمله ۳ روز قبل جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه در جنوب لبنان شهید شد، در مجاورت ساختمانی که صهیونیست‌ها شهید «فواد علی شکر» فرمانده ارشد مقاومت اسلامی لبنان را ترور کردند حضور داشت. شهید بیدی از رشدیافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی در عرصه جهاد و شهادت و متولد شهرستان ملارد بود. پیکر مطهر شهید میلاد بیدی پیش‌از ورود به ایران در حرم حضرت زینب (س) تشییع شد.

مراسم بزرگداشت شهید میلاد بیدی روز دوشنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مسجد صدیقه کبری مسعودیه برگزار می‌شود.