تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3736870
شناسه : 3736870
تاریخ :
آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان برای خدمت به زائران اربعین اقتصاد ایران: سنندج_ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی، جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز باشماق است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

جهانبخش نوکانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه مرز باشماق برای سومین سال متوالی میزبان زائرین اربعین حسینی است نسبت به هماهنگی با دستگاه‌های متولی برای ارائه خدمات جانبی و سوخت‌رسانی مطلوب به زاِِئران متردد در این مرز تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی افزود: باتوجه به قرار گرفتن منطقه کردستان در مسیر استان‌های کرمانشاه و ایلام این منطقه به عنوان منطقه معین آمادگی کافی و لازم را برای ارائه خدمت رسانی به زائرین اربعین در مجاری عرضه که در مسیرهای سقز، دیواندره، بیجار، زنجان، سنندج، کامیاران و کرمانشاه قرار گرفته‌اند، دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اظهار کرد: در این ایام بازرسین شرکت با بازدیدهای منظم و غیر مترقبه نسبت به در مداربودن این جایگاه‌ها اقدام و کارت‌های اضطراری را نیز جهت سوخت گیری مطمئن و بدون مشکل اتوبوس‌های زائرین در اختیار جایگاه داران قرار می‌دهند.